شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/09/20 - 11:17
  • - تعداد بازدید: 2739
  • - تعداد بازدیدکننده: 92
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و دانشگاه فنی و حرفه ای استان همدان

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و دانشگاه فنی و حرفه ای استان همدان منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و دانشگاه فنی و حرفه ای استان همدان منعقد شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان،  جلسه انعقاد این تفاهم نامه با حضور وهب مختاران، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای و رؤسای ستادی این اداره کل و رئیس و مدیران دانشگاه فنی و حرفه ای استان برگزار شد.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با بیان اینکه دانشجویان به عنوان آینده سازان کشور مطرح هستند، گفت: توانمندسازی مهارتی دانشجویان برای ورود به بازار کار از اولویت های این اداره کل است.


وهب مختاران افزود: علم در کنار عمل راهگشای مشکلات است و امیدواریم دانشجویان از این موقعیت به وجود آمده نهایت استفاده را ببرند.


وی خاطر نشان کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان آماده همکاری و انعقاد تفاهم نامه با تمامی دستگاه های اجرایی از جمله دانشگاه ها و مراکز پژوهشی است.


در ادامه کاظمی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان همدان ضمن استقبال از این تفاهم نامه گفت: خروجی این دوره ها در اکثر موارد به اشتغال پایدار منجر خواهد شد.


کاظمی همچنین به نقش مسابقات ملی مهارت برای یافتن استعدادها اشاره کرد و افزود: خواهان گسترش همکاری و ایجاد رشته های جدید در این دانشگاه با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هستیم.


همچنین قابل ذکر است در پایان این نشست ، مرکز SCD دانشگاه فنی و حرفه ای توسط مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان و رییس این دانشگاه افتتاح شد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 77650
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب