شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/06/24 - 07:01
  • - تعداد بازدید: 3107
  • - تعداد بازدیدکننده: 121
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان خبر داد:

انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی پژوهشی با پارک علم و فناوری استان

تفاهم نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و فناوری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و پارک علم و فناوری گیلان منعقد شد.

 


تفاهم نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و فناوری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و پارک علم و فناوری گیلان منعقد شد. 


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان، با هدف تعامل موثر و بهره برداری از ظرفیت های مشترک طرفین، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان و پارک علم و فناوری منعقد شد.


محمد حسینی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، با اشاره به سياست ها و رويكردسازمان آموزش فني و حرفه اي برای اجرای آموزش هاي مهارتي، گفت: این تفاهم نامه با هدف ارتقاء مهارت مخاطبین دو دستگاه، شرکت های دانش بنیان و فراهم کردن امکان استفاده از توانمندی های طرفین برای بهره برداری از ظرفیت ها و همکاری در طراحی و اجرای طرح کارآفرینی مهارت بنیان منعقد شده است.


وی ادامه داد: با انعقاد این تفاهم نامه زمینه برگزاری دوره های آموزشی مشترک و استفاده از فضاها و امکانات موجود برای برگزاری استارتاپ ها و پیاده سازی ایده های نو و تبدیل به پروژه های اشتغال زا و برپایی رویدادهای مشترک جهت معرفی کارجویان ماهر به بنگاه های اقتصادی ایجاد می شود.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، با اشاره به طرح های اجرایی در سال جاری و افتتاح مرکز آموزش و سنجش مهارت های کشاورزی و گردشگری روستایی در راستای تقویت فضای کسب و کار مبتنی بر نیازهای بازارکار(طرح تکاپو) افزود: فراگیری آموزش های مهارتی نقش موثری در ایجاد فرصت های شغلی و ارائه آموزش  های مهارتی منجر به اشتغال نیازمند همکاری دستگاههای اجرایی است.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81532
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب