شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1398/07/17 - 13:41
  • - تعداد بازدید: 3395
  • - تعداد بازدیدکننده: 102
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی خبر داد:

انعقاد تفاهم نامه آموزشی با سازمان جهاد کشاورزی، شیلات و امور آبزیان

تفاهم نامه آموزشی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و سازمان جهاد کشاورزی، شیلات و امور آبزیان منعقد شد.

 


تفاهم نامه آموزشی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و سازمان جهاد کشاورزی، شیلات و امور آبزیان منعقد شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، با هدف اجرای سیاست های راهبردی و ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، تفاهم نامه همکاری آموزشی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با سازمان جهاد کشاورزی – شیلات و امور آبزیان استان منعقد شد.


بنا براین گزارش، در نشست انعقاد این تفاهم نامه که با حضور یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان و قاسم جعفروند، مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان انجام شد،  بر همکاری و تشریک مساعی در برگزاری دوره های آموزشی مهارت های مرتبط با آبزیان تأکید شد.


آموزش و ارتقاء مهارت و توانمندسازی آبزی پروران، کارکنان طرفین و سازمان جهاد کشاورزی استان و سایر ادارات در راستای تامین نیاز استان به نیروی انسانی دارای مهارت در زمینه ی آبزیان و طبخ آن از اهم اهداف این تفاهم است.


یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، در این خصوص گفت: فراهم­ سازی بسترهای مناسب برای رونق تولیدات آبزی پروری با ترویج فرهنگ مصرف آبزیان واستفاده از ظرفیت‌های آموزشی و ترویجی طرفین در راستای انجام ماموریت­ها و تکالیف سازمانی از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.
وی، با اشاره به تربیت مربیان، بهترین عامل برای ترویج، توسعه و تبلیغ آموزش، افزود: تأمین مربیان ذیصلاح و توانمند برای اجرای دوره در حرفه های هدف تفاهم نامه از بین مربیان مراکز تابعه و یا از بین کارشناسان و افراد خبره ی معرفی شده از سوی طرف سازمان جهاد کشاوری در صورت تایید صلاحیت آنان مطابق ضوابط ومقررات جاری صورت می گیرد.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، ارائه ی مشاوره های آموزشی و شغلی به متقاضیان و معرفی شدگان از سوی سازمان جهاد کشاورزی و ثبت نام آنان به دوره های آموزشی هدف تفاهم نامه مطابق ضوابط و مقررات مربوطه و برنامه ریزی ها و ظرفیت های اعلام شده را از دیگر برنامه های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای عنوان کرد.


وی، از اعطای مجوز های لازم به اشخاص توانمند برای تأسیس آموزشگاه و برگزاری دوره های آموزشی در حرفه های موضوع تفاهم نامه و بسترسازی برای توسعه ی این آموزش ها در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان خبر داد.


این گزارش می افزاید: همکاری در طراحی و اجرای دوره­ های آموزش مهارتی به صورت مجازی و اجرای طرح­ های نوین آبزی پروری وآبزی مصرفی و همچنین همکاری در تهیه و معرفی غذاهای جدید از آبزیان را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این تفاهم نامه است.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81681
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب