شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1398/10/01 - 09:54
  • - تعداد بازدید: 3298
  • - تعداد بازدیدکننده: 128
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

الگوي بازآفريني تربيت مربيان آموزش فني و حرفه اي تبیین شد

در جلسه شورای آموزش و پژوهش مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای که با حضور رئیس این مرکز، معاونین و روسای گروه های آموزشی برگزار شد، الگوي بازآفريني تربيت مربيان آموزش فني و حرفه اي تبيين شد.

 


در جلسه شورای آموزش و پژوهش که با حضور رئیس این مرکز، معاونین و روسای گروه های آموزشی برگزار شد، الگوي بازآفريني تربيت مربيان آموزش فني و حرفه اي تبيين شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور،  در اين نشست الگوي بازآفريني تربيت مربيان آموزش فني و حرفه اي بر اساس رويکردهاي ملي و بين المللي مطرح و مولفه هاي سبزسازي، ديجيتال سازي، ترکيب نوآوري و کارآفريني در آموزش، پژوهش محوري،  توسعه مشارکت ذينفعان، صلاحيت حرفه اي مربيان و تضمين کيفيت، ارتقاي مهارت هاي نرم و تمرکز زدايي در حکمراني تربيت مربيان تبيين شد.


با هدف عملياتي نمودن اين طرح، در اين نشست دستورالعمل اجرايي فعاليت کارگروه هاي تحول مرکز،  فناوری اطلاعات، ارتباط با صنعت و دانشگاه، امور بین الملل، تولید محتواي آموزش الکترونيکي و ديگر کارگروه های مرتبط مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


رضا باجولوند، رئیس مرکز تربیت مربی در این نشست بر استفاده از مشارکت تمامي شرکاي دولتي - خصوصي و ظرفيت هاي ستادي و استاني به ويژه مربيان در کارگروه ها تاکيد کرد.


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 83073
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب