شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1398/09/26 - 16:20
  • - تعداد بازدید: 3489
  • - تعداد بازدیدکننده: 164
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افتتاح کارگاه مهارت آموزی و نیروگاه خورشیدی متصل به شبکه در اهواز

برای نخستین بار در استان خوزستان کارگاه مهارت آموزی و نیروگاه خورشیدی متصل به شبکه در مرکز آموزش فنی و حرفه ای غدیر شهرستان اهواز افتتاح شد.


 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خوزستان، کارگاه آموزشی و نیروگاه  انرژی خورشیدی متصل به شبکه شهری برای اولین بار در سطح  خوزستان با حضور مسئولان استان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای غدیر شهرستان اهواز راه اندازی شد.


بنا براین گزارش، عبدالنبی سواعدی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان خوزستان، با اعلام این خبر گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و نیاز مبرم به تولید انرژی از منابع سبز و پاک برای حفظ محیط‌زیست و جلوگیری از هدر رفت منابع انرژی فسیلی و تجدیدناپذیر و عمل به رسالت مهارتی و پژوهشی سازمان آموزش  فنی وحرفه ای کشور این کارگاه با حضور مربیان و کارآموزان این رشته‌ راه اندازی شد.


سواعدی گفت: چشم‌انداز روشن سوخت‌های تجدیدپذیر به‌خصوص انرژی خورشیدی و ظرفیت فوق‌العاده و تازگی این صنعت در کشور، فرصت بسیار خوبی برای دانش‌آموختگان است تا با ورود به بازار کسب‌ وکار این حوزه به‌صورت سازمانی یا شخصی فعالیت کنند.


وی ابراز امیدواری کرد شرکت‌کنندگان  پس از گذراندن این دوره توانایی لازم برای به‌کارگیری و تسلط بر سیستم‌های تولید برق خورشیدی را کسب کنند.


  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 83055
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب