شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1398/07/30 - 10:10
  • - تعداد بازدید: 3368
  • - تعداد بازدیدکننده: 147
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره‌ی شغلی (TMC) در تهران

مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره‌ی شغلی (TMC) با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک افتتاح شد.

 


مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره‌ی شغلی (TMC) با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک افتتاح شد.


با هدف ارتقا و بهبود مستمر امر آموزش و تحکیم بنیادین توان علمی و فنی نیروی انسانی واحدهای صنعتی مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره‌ی شغلی (TMC) برای فارغ‌التحصیلان و ایجاد اشتغال پایدار برای آنان در مرکز جوار 9 دی افتتاح شد.


در این مراسم، رضا گرزین، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این مرکز، بر نهادینه‌شدن مهارت آموزی‌ به جای مدرک‌ گرایی تأکید کرد و گفت: توسعه مهارت‌افزایی در کشور منجر به افزایش اشتغال می شود.


وی با اشاره به فقدان آموزش‌های مهارتی ابراز امیدواری کرد با افتتاح این قبیل مراکز آموزشی که به‌نوعی بنگاه‌های آموزشی محسوب می‌شوند، مهارت‌افزایی توسعه یافته و مشکل اشتغال نیز برطرف شود.


بنا براین گزارش، سعید تقوایی، مدیرعامل شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک ایران، به ایراد سخنانی در رابطه با آموزش و رسالت شرکت مهندسی پرداخت و گفت: از این فرصت پیش آمده می‌توانیم برای اجرای دوره‌های آموزشی با مهارت‌های لازم استفاده کنیم.


وی بر همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای و انجمن صنفی صنعت تایر در این مسیر تأکید کرد.


تقوایی،  ابراز امیدواری کرد: در این مجموعه و انجمن صنفی، حمایت‌ها و شرایط لازم برای همکاری را ایجاد کنند تا این مأموریت به نحو احسن انجام شود.


شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک حدود 20 سال است که در امر آموزش فعالیت دارد و تاکنون دانشجویان بسیاری را آموزش داده و بسیاری از آن‌ها را در بخش صنعت مشغول به کار کرده است.


شایان ذکر است، تمامی کارخانجات لاستیک سازی کشور از جمله  شرکت کویر تایر، شرکت بارز و... با ۱۷ هزار نیروی کار با این مرکز همکاری می کنند.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81752
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب