شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/11/16 - 13:40
  • - تعداد بازدید: 2725
  • - تعداد بازدیدکننده: 106
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
همزمان با دهه مبارک فجر صورت گرفت:

افتتاح مرکز سنجش الکترونیکی شهرستان سربیشه

همزمان با دهه مبارک فجر؛ مرکز سنجش الکترونیکی شهرستان سربیشه استان خراسان جنوبی با حضور فرماندار و امام جمعه این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

همزمان با دهه مبارک فجر؛ مرکز سنجش الکترونیکی شهرستان سربیشه استان خراسان جنوبی با حضور فرماندار و امام جمعه این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی، خوش آیند، مدیرکل آموزش فنی و حرفه این استان گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور در راستای تحقق دولت الكترونيكی و سياست های سند راهبردی مهارت و فناوری به منظور تسريع و تسهيل ارائه خدمات به ذینفعان، تمهيدات لازم را برای برگزاری آزمون های الكترونيكی فراهم نموده است .


وی افزود: سامانه يا سيستم مديريت آزمون الكترونيكی قابليت برگزاری آزمون های تستی را با انواع سؤالات كه به طور تصادفی از پايگاه داده واحدی دريافت می نمايد دارد و اين سامانه با دو سامانه پورتال جامع سازمان و بانک ملی سؤال در ارتباط است.


خوش آیند افزود: این سامانه اطلاعات متقاضيان آزمون و سؤالات بودجه بندی شده را به ترتيب از سامانه های پورتال جامع سازمان و بانک ملی سؤال دريافت می نمايد .


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت و مزایای استفاده از این شیوه گفت: با راه اندازی این سامانه که یک میلیارد ریال برای آن هزینه شده است از این پس سنجش مهارت با كيفيت، امنيت، سرعت، دقت و عدم امکان تقلب به دلیل تنوع سؤالات، همگامی با فناوری روز دنيا و كاهش هزينه ها صورت خواهد پذیرفت که تسریع در صدور گواهينامه های الكترونيكی مهارت آموختگان و در نهایت افزایش رضایت مندی آنها را به همراه خواهد داشت.


وی آمار بالای آزمون دهندگان، ذخيره آنلاين پاسخ ها و تسريع در اعلام نتايج اين آزمون ها را از ديگر موارد قابل توجه اين شيوه جديد برگزاری آزمون دانست و گفت: در این شیوه به میزان قابل توجهی در استفاده از نیروی انسانی و کاغذ صرفه جویی می شود و موجبات افزایش بهره وری فراهم می شود.


در پایان با حضور فرماندار، امام جمعه و سایر مسولان محلی این مرکز مورد بهره برداری قرار گرفت.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 78871
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب