شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/12/26 - 12:05
  • - تعداد بازدید: 2745
  • - تعداد بازدیدکننده: 83
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افتتاح اولین کارگاه آموزشی قلم زنی دله قهوه در دشت آزادگان

اولین کارگاه آموزشی قلم زنی دله قهوه با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان و دیگر مسئولین در شهرستان دشت آزادگان افتتاح شد.

 


اولین کارگاه آموزشی  قلم زنی دله قهوه با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان و دیگر مسئولین در شهرستان دشت آزادگان افتتاح شد.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان در مراسم افتتاح  اولین کارگاه آموزشی قلم زنی دله قهوه ضمن تاکید بر لزوم آموزش مهارت‌هایی که به اشتغالزایی منجر می‌شوند تصریح کرد: رشته قلم زنی از رشته‌هایی است که سابقه تاریخی در شهرستان دشت آزادگان دارد و می‌توان با آموزش قلم زنی روی دله قهوه زمینه صادرات محصولات به کشور‌های همسایه را فراهم کرد.


عبدالنبی سواعدی اظهارکرد: باتوجه به اینکه دله قهوه در میهمان نوازی و آداب و رسوم مردم خوزستان نقش تاریخی دارد، لذا اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان دشت آزادگان با همکاری اداره میراث فرهنگی این شهرستان اقدام به برگزاری اولین دوره قلم زنی روی دله قهوه کرد.


وی ضمن تشکر از رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دشت آزادگان خواستار ایجاد ارتباط تنگاتنگی بین اداره صنایع دستی و فنی و حرفه‌ای شد.


سواعدی آمادگی این اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان برای پشتیبانی و حمایت از آموزش رشته‌های صنایع دستی شهرستان که می‌تواند سهم بسزایی در اشتغالزایی جوانان منطقه داشته باشد را اعلام کرد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 79775
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب