شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1398/10/21 - 15:48
  • - تعداد بازدید: 2909
  • - تعداد بازدیدکننده: 160
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور علی اوسط هاشمی صورت گرفت؛

افتتاح آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی در استان سیستان و بلوچستان

اولین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی با حضور علی اوسط هاشمی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور افتتاح شد.

 


اولین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی با حضور علی اوسط هاشمی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان؛ علی اوسط هاشمی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشوردر مراسم افتتاح اولین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای که به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نام گذاری شده است، اظهار داشت: تاکنون هیچ چهره سیاسی، هنری، دانشگاهی و فرهنگی نتوانسته جایگاه رفیعی که سردار سلیمانی دربین مردم به دست آورده را کسب کند چرا که مردم موضع دیانت و انسانیت را خوب می فهمند .
هاشمی پیام اجتماعات میلیونی که در رثای سردار سلیمانی شکل گرفت را اخلاق، دیانت و انسانیت عنوان کرد و گفت: سردار سلیمانی پاک و زلال بود و قیمت خون خود را نزد خداوند به دست آورد .
وی در جریان این افتتاح با توجه به تجهیزات کارگاه و استعداد منطقه برای اجرای المپیاد طلا و جواهر و سنگ های قیمتی در استان سیستان و بلوچستان، قول مساعد داد .
معاون وزیر همچنین از راه اندازی دپارتمان طلا و جواهر و سنگ های قیمتی برای آموزش مربیان سراسر کشور در سیستان و بلوچستان خبر داد .
هاشمی با اشاره به لزوم نوآوری در تولید محصولات و شناخت ذائقه خریدار گفت: نیازهای بازار کار در صورتی که منطبق با قابلیت های منطقه ای باشد، تحول بزرگی در شرایط استان خواهد داشت و این مهم نیازمند آمایش مشاغل و کار پژوهشی است .
وی افزود : نگاه ما به آموزش های مهارتی باید فراتر از کارگاه ها باشد و ظرفیت های استان و نیازهای همسایگان را در این حوزه شناسایی و براساس آن برنامه ای مدون طراحی کنیم تا از شرایط کنونی خارج شویم. براساس این گزارش، مهارت آموزان این آموزشگاه بعد از آموزش مشغول فعالیت می شوند و تولیدات آن ها در بازارچه ای که به همین منظور در استان راه اندازی شده و همچنین بازارهای منطقه و کشور به فروش می رسد.


این گزارش می افزاید: یک تیم بازاریاب نیازهای بازارهای داخلی و خارجی را رصد می کند تا براساس آن ها محصولات تولید شوند .


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 83181
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب