شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/02/25 - 11:13
  • - تعداد بازدید: 2614
  • - تعداد بازدیدکننده: 90
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس خبر داد:

اشتغال 6 هزار و 800 نفر از مهارت آموختگان مددجوی کمیته امداد در سال 1397

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان از اشتغال 6 هزار و 800 نفر از مهارت آموختگان مددجوی این کمیته در سال 1397 خبر داد.

 


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان از اشتغال 6 هزار و 800 نفر از مهارت آموختگان مددجوی این کمیته در سال 1397 خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس، بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان با کوشکی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در خصوص ارائه آموزش های مهارتی به مددجویان این کمیته با رویکری نوین و بازارمحور دیدار و گفتگو کرد.


وی گفت: از 8 هزار مددجوی مهارت آموخته، تعداد 6 هزار و 800 نفر با دریافت تسهیلات مشغول به کار شده اند.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس نیز در این دیدار گفت: بی تردید ارائه آموزش های فنی و حرفه ای از سوی این اداره کل به عنوان یک رویکرد واحد در هر دو مجموعه مد نظر قرار گیرد تا بتوان در مسیر ایجاد فرصت های شغلی پایدار در سطح جامعه و به خصوص مددجویان کمیته امداد گام های ارزنده ای را برداشت.


کوشکی در ادامه افزود: برگزاری کمپ کار آفرینی برای فرزندان مدد جویان تحت حمایت کمیته امداد فرصتی است که می توان به پشتوانه آن به منظور هدایت شغلی و آشنایی دریافت کنندگان تسهیلات حمایتی کمیته امداد با بازار و صنوف مختلف، دوره های آموزش کسب و کار برای آنان در سال جاری برگزار کرد.


وی سابقه تعامل و همکاری بین دو دستگاه را بسیار خوب ارزیابی نموده و اظهار امیدواری کرد؛ با توسعه همکاری ها از ظرفیت مشترک دو مجموعه در راستای توانمندسازی مهارتی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) گام های مهمی برداشت.


در ادامه بذرافشان با اهداء لوح تقدیر به کوشکی، از تعامل سازنده و ارائه خدمات آموزشی توسط اداره کل آموزش فنی وحرفه ای فارس به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تشکر و قدردانی کرد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 80647
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب