شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1398/08/12 - 15:08
  • - تعداد بازدید: 3818
  • - تعداد بازدیدکننده: 115
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور:

استان بوشهر باید کانون مهارت در حوزه صنعت باشد

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 استان بوشهر، گفت: استان بوشهر باید کانون مهارت در حوزه صنعت باشد .

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 استان بوشهر، گفت:  استان بوشهر باید کانون مهارت در حوزه صنعت باشد .


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر،در این بازدید، علی اوسط هاشمی، رئیس سازمان اموزش فنی و حرفه ای کشور بیان کرد: با نگرش جامع، عمیق،  آینده نگر و با انعطاف پذیری در برابر نیازهای روز، در قالب سند ملی مهارت به افق های بلند دست یابیم.


وی با بیان این که با تدوین و تصویب این سند بالادستی و راهبردی، چشمه های جوشان ایجاد می شود که به صورت نظام مند، نیازهای مهارتی در کلیه بخش های اقتصادی به خوبی پاسخ داده می شود، تصریح کرد: موضوع مهارت‌آموزی وارد دوره‌ای نوین از بازتعریفی آموزشی شده و مدل فراگیری ثابت گذشته مهارت باید فعال و پویا شود و این دستور در حول انطباق با بازار کار انجام می‌گیرد.


رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با تاکید بر این که استان بوشهر ظرفیت بالایی در جهت توسعه آموزش های مهارتی در حوزه صنعت دارد، افزود: منزلت مهارت در کشور در گروی منزلت مربیان است و امیدواریم این منزلت و جایگاه مورد توجه بیشتر برنامه ریزان کشور قرار بگیرد.


هاشمی با اشاره به اینکه مهارت می تواند آغاز ارزش اجتماعی یک انسان با نشاط و مؤثر باشد، گفت: سیاست تعویض و تسهیل گری در به روز کردن تجهیزات کارگاه های مراکز آموزش فنی و حرفه ای باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.


وی  با تاکید بر وجود ظرفیت های مناسب در ترویج مهارت در استان بوشهر،گفت: مربیان آموزشی با تعامل با صنایع و شرکت های مستقر در استان بوشهر و نیازسنجی آموزش ها در بازار کار مهارت های آموزشی را به روز کنند.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81827
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب