شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/11/21 - 11:45
  • - تعداد بازدید: 2202
  • - تعداد بازدیدکننده: 72
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

استاندار فارس از غرفه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در نمایشگاه دستاورد های 40 ساله انقلاب اسلامی این استان بازدید کرد

استاندار فارس با حضور در غرفه دستاوردهای 40 ساله آموزش فنی و حرفه ای این استان از نزدیک با دستاوردهای مهارتی آشنا شد.

 


استاندار فارس با حضور در غرفه دستاوردهای 40 ساله آموزش فنی و حرفه ای این استان از نزدیک با دستاوردهای مهارتی آشنا شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس، عنایت ا... رحیمی، استاندار این استان با حضور در غرفه این اداره کل از روند رشد و توسعه آموزش های مهارتی در بخش های مختلف در سطح استان مطلع شد.


کوشکی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس با بیان اینکه در حالی که در سال 1357 تنها یک مرکز آموزشی و آن هم فقط در شهر شیراز و با 10 کار گاه آموزشی موجود بود گفت: هم اکنون 50 مرکز مجهز آموزش فنی و حرفه ای در سطح  استان فارس با 296 کارگاه ثابت و به روز در حال خدمت رسانی به هم استانی ها است.


وی همچنین گفت: تعداد آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد نیز در 40 ساله انقلاب اسلامی از  38 آموزشگاه به 900  آموزشگاه افزایش پیدا کرده است.


کوشکی افزود: عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس از 558 هزار نفر -ساعت به 20میلیون و 108 هزار نفر - ساعت رسیده و تعداد رشته های آموزشی از 12 رشته به 376 رشته افزایش یافته است.


وی همچنین با اشاره به پروژه های کار آموزی حاضر در نمایشگاه و همچنین ویژه نامه الکترونیکی کار آموزان اشتغال یافته گفت: بسیاری از جوانان با استعداد ایرانی با حضور در دوره های مهارتی این اداره کل پس از طی یک یا چند دوره مهارتی توانسته اند محصولاتی با کیفیت را تولید نموده و با کسب مهارت های مورد نیاز، به آسانی جذب بازار کار شوند.


این نمایشگاه بزرگ در قالب 180 غرفه کار خود را از 12 بهمن ماه آغاز کرده و تا 22 بهمن ماه از ساعت 16 لغایت 22 پذیرای علاقه مندان است.


در این نمایشگاه،  دستاورد ها و خدمات 40 ساله اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس در قالب بنر، بروشور، کلیپ، عکس و تجهیزات آموزشی و تولیدات کار آموزان در معرض دید عموم قرار داده شده است.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 78924
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب