شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1398/07/28 - 09:38
  • - تعداد بازدید: 2728
  • - تعداد بازدیدکننده: 84
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس موسسات کارآموزی آزاد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی؛

از عملکرد 118درصدی موسسات کارآموزی آزاد در شش ماهه نخست سالجاری خبر داد

9هزار و نهصد و پنجاه نفر دوره آموزش های فنی و حرفه ای از سوی موسسات کارآموزی آزاد در شش ماهه نخست سالجاری در استان مرکزی به اقشار جامعه ارائه شد.

 


 9هزار و نهصد و پنجاه نفر دوره آموزش های فنی و حرفه ای از سوی موسسات کارآموزی آزاد در شش ماهه نخست سالجاری در استان مرکزی به اقشار جامعه ارائه شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی ،خاطره بیاتیان رئیس موسسات کارآموزی آزاد گفت: بخش خصوصی همچون بخش دولتی در ارائه آموزش های مهارتی همیشه در صحنه هستند و بعنوان یکی از بخشهای موثر نهضت مهارت آموزی  بشمار می آیند.


وی افزود:خوشبختانه با همت و تلاش مدیران موسسات کارآموزی آزاد،9هزار و نهصد و پنجاه نفر دوره در قالب 1میلیون سیصدو پنجاه نفرساعت آموزش های مهارتی در شش ماهه نخست به متقاضیان آموزش در بخش خصوصی ارائه شد.


این مقام مسئول در ادامه گفت: آموزش های مهارتی در خوشه های خدمات، صنعت، فرهنگ و هنر و کشاورزی بوده است و 9هزار و نهصد و پنجاه نفر دوره،در دو بخش مرد و زن آموزش های مهارتی را فرا گرفته اند.


بیاتیان با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 280موسسه کارآموزی در استان مرکزی وجود دارد که تعداد243  موسسه فعال این بخش به نسبت سال گذشته توانسته عملکرد 118درصدی آموزشی خود را درشش ماهه نخست سالجاری رقم زند.


وی همچنین خاطر نشان کرد: با هدف حمایت ازآموزشگاه های آزاد جهت ورود به صنایع، معرفی توانمندی ها جهت اجرای دوره های مورد نیاز صنایع، معرفی آموزشگاه های آزاد استان در راستای تعامل وهمکاری با آموزش وپرورش استان مرکزی،  چها ر دوره نشست  همفکری باحضور مدیرکل، کارشناسان ذیربط و رئیس کانون و روسای انجمن های صنفی ومدیران آموزشگاه های آزاد نسبت به برگزاری چهاردوره نشست همفکری اقدام کرده است.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81741
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب