شعار سال
سه شنبه 13 شهریور 1403
  • 1401/05/26 - 11:49
  • - تعداد بازدید: 1836
  • - تعداد بازدیدکننده: 248
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

از سوی شورای فرهنگی و اجتماعی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور؛ اسامی نفرات برگزیده اولین شب شعر مهارتی اعلام شد

محمدجواد جامه بزرگی، رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از اعلام اسامی نفرات برگزیده شرکت کننده در شب شعر مهارتی که هم زمان با هفته ملی مهارت برگزار شد، خبر داد.

محمدجواد جامه بزرگی، رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از اعلام اسامی نفرات برگزیده شرکت کننده در شب شعر مهارتی که هم زمان با هفته ملی مهارت برگزار شد، خبر داد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، جامه بزرگی با اعلام این خبر گفت: با هدف ترویج فرهنگ مهارت آموزی در ایام هفته ملی مهارت، جشنواره مذکور در محورهای: مهارت و آموزش های فنی و حرفه ای، ترویج و توسعه فرهنگ مهارت آموزی،  نقش مهارت در تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، مهارت پیشران توسعه و مردم محوری در مهارت آموزی برگزار شد.


وی افزود: در این فراخوان از مجموع آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، پس از دو مرحله داوری، نقد و بررسی اشعار، 17 اثر به مرحله دوم راه یافتند.


رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ادامه داد: در پایان و پس از داوری نهایی، دو اثر حائز رتبه اول و دوم  و دو اثر نیز شایسته تقدیر شناخته شد.


بنا براین گزارش، سروده مهارتی محمود اله بخش همکار بازنشسته استان سیستان و بلوچستان، با عنوان «همت والا» رتبه اول و سروده محمدسلیم عباسی، از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی با عنوان «مهارت» رتبه دوم را به خود اختصاص داد.


دو اثر: یاسمین صیامیان گرجی، از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان و رحمت محمدپناه از ستاد سازمان نیز از سوی داوران شایسته تقدیر اعلام شد.


دبیر شورای فرهنگی اجتماعی سازمان ضمن تبریک به برگزیدگان آثار برگزیده را به صورت مجموعه شعر با نام شاعران منتشر می کند.


فایل اشعار منتخب پیوست می باشد.


نفر اول – همت والا


نفر دوم- مهارت


شایسته تقدیر- مهارت آموزی


شایسته تقدیر- سنگری مثل کوه


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 92900
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب