شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/10/04 - 09:22
  • - تعداد بازدید: 2726
  • - تعداد بازدیدکننده: 81
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
برای نخستین بار در سطح کشور:

از دستگاه شبیه ساز صنایع چوب اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان رونمایی شد

از دستگاه شبیه ساز صنایع چوب اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان برای نخستین بار در کشور با حضور جمعی از مسئولان این استان رونمایی شد.

از دستگاه شبیه ساز صنایع چوب اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان برای نخستین بار در کشور با حضور جمعی از مسئولان این استان رونمایی شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان؛ همزمان با فرارسیدن هفته پژوهش و در جریان برگزاری آئین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استانی که به همین مناسبت در پارک علم و فناوری استان کردستان برپا شد، از دستگاه شبیه ساز صنایع چوب اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان با حضور حسین فیروزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان و ابراهیم زارعی، فرماندار شهرستان سنندج و جمعی از مسئولان استانی رونمایی شد.


در این مراسم سید جمیل احمدی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان با اشاره به مزیت های نسبی استفاده از این دستگاه گفت: صرفه جویی در مواد مصرفی و کاهش هزینه اجرای آموزش های مهارتی از مزیت های اصلی از این دستگاه ها در کارگاه های آموزشی است و علاوه برآن کارآموز می تواند به صورت مجازی محیط واقعی کار را تجربه کند.


احمدی استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در ارائه آموزش های مهارتی را گامی در رسیدن به کیفیت بخشی بیش از پیش آموزش های مهارتی دانست و افزود: این اداره کل استفاده از تجهیزات و امکانات به روز در اجرای آموزش های مهارتی را در دستور کار خود قرار داده است .

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 77931
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب