شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/02/14 - 13:22
  • - تعداد بازدید: 2189
  • - تعداد بازدیدکننده: 90
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ارسال دومین محموله کمک رسانی آموزش فنی و حرفه ای استان تهران به مناطق سیل زده

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران از ارسال دومین محموله کمک های نقدی و غیرنقدی بخش دولتی و موسسات کارآموزی فنی و حرفه ای آزاد به مناطق سیل زده خبر داد.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران از ارسال دومین محموله کمک های نقدی و غیرنقدی بخش دولتی و موسسات کارآموزی فنی و حرفه ای آزاد به مناطق سیل زده خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، رضا گرزین با اشاره به حادثه سیلاب اخیر که بیشتر مناطق کشور را در برگرفت، اظهار داشت: سیلاب، خسارات سنگینی را برای هم میهنان به بار آورد اما نکته مثبت و دلگرم کننده این رویداد این بود که از همان ابتدا، مردم و تمام ارگان کشور اعم از نهادهای دولتی و خصوصی به صورت هماهنگ و یکدل آستین همت بالا زده اند تا به بهترین نحو و در سریعترین زمان خسارات و آسیب های حاصل از این سیلاب را کاهش دهند.


وی تصریح کرد: کمک های اهدایی این مجموعه اعم از دولتی و موسسات کارآموزی فنی و حرفه ای آزاد شامل: آب معدنی، برنج، آرد، نان خشک، کنسروجات، غذای گرم، پتو، قند، چای، حبوبات، روغن، ظروف غذاخوری، ظروف آشپزی، اقلام بهداشتی و شوینده، لباس و چادر مسافرتی، دارو و ... بوده است.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران با تقدیر از همدلی و همراهی بخش خصوصی، افزود: علاوه بر این کمک ها، وجه نقد از طریق اهداء یک روز حقوق کارکنان داوطلب جمع آوری شده و جهت تأمین نیازمندی های مردم سیل زده اقدام خواهد شد.


گرزین تصریح کرد: تیم‌ مربیان رشته تأسیسات، درودگری، برق، الکترونیک، جوشکاری، مکانیک و ... این استان به صورت شیفتی، به کمک به مردم سیل زده اعزام و کمک به سیل‌زدگان از سوی این مجموعه همچنان ادامه خواهد داشت.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 80434
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب