شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1399/04/07 - 16:17
  • - تعداد بازدید: 139
  • - تعداد بازدیدکننده: 137
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ارائه خدمت به 44 هزار نفر در میز خدمت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

در اولین جلسه میزخدمت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور سال جاری، داود ناصری امید مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی از ارائه خدمات کارشناسان میز خدمت در سال های 97 و 98 به بیش از 19 هزار نفر به صورت حضوری و بیش از 25 هزار نفر به صورت تلفنی خبر داد.


در اولین جلسه میزخدمت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور سال جاری، داود ناصری امید مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی  از ارائه خدمات کارشناسان میز خدمت در سال های 97 و 98 به بیش از 19 هزار نفر به صورت حضوری و بیش از 25 هزار نفر به صورت تلفنی خبر داد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در اولین جلسه کارگروه میز خدمت سازمان در سال جاری داود ناصری امید، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی با اشاره به اهداف برپایی میز خدمت از جمله ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع با هدف ارتقای رضایت مندی آنان، گفت: بر همین اساس میز خدمت به صورت حضوری و الکترونیکی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور راه اندازی شد و به ارائه خدمات به مراجعین پرداخت.


وی گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم در شرایط بحران کرونا باید فعالیت میز خدمت الکترونیکی بیشتر از قبل شود و بخش اعظم خدماتی که ارباب رجوع قادر به بهره مندی از آن است به صورت الکترونیکی ارائه شود.


 مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی بیان داشت: از این پس در بخش حضوری نیز به منظور تسهیل و تسریع در مسیر خدمت رسانی به ارباب رجوع، از واحدهای مختلف سازمان از هر معاونت و مدیریت کارشناسان آگاه به قوانین و دستورالعمل ها برای ارائه خدمت به مراجعه کنندگان در میز خدمت مشغول به خدمت رسانی هستند.


  • گروه خبری :
  • کد خبر : 83825
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب