شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/12/14 - 12:58
  • - تعداد بازدید: 2247
  • - تعداد بازدیدکننده: 72
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام:

ارائه آموزش های مهارتی یکی از سنگر های اقتصاد مقاومتی است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام در دیدار از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای این استان گفت: ارائه آموزش های مهارتی یکی از سنگر های اقتصاد مقاومتی است.

 


نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام در دیدار از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای این استان گفت: ارائه آموزش های مهارتی یکی از سنگر های اقتصاد مقاومتی است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام، حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبا، نماینده ولی فقیه و امام جمعه این استان به چهل سالگی انقلاب اشاره کرد و افزود: بعد از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی وضعیت رشد علمی  کشور ما 11 برابر میانگین جهان است.


کریمی تبار در ادامه به دستاوردهای علمی کشور در سطح جهانی اشاره کرد و افزود: در صنایع مختلف نانو، علوم نظامی، پزشکی، پیشرفت های خوبی داشتیم، در صورتی که وضعیت دشمن به خصوص آمریکا یک وضعیت شکننده است.


نماینده ولی فقیه، به آموزش های فنی و حرفه ای اشاره کرد و اظهار داشت: ایجاد اعتماد به نفس و ارائه آموزش های متناسب با نیاز بازارکار به کارآموزان موجب تقویت روحیه و جذب بهتر آنان در بازار کار می شود.


در ادامه احسان جمشیدزاده، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام، گزارش کاملی از فعالیت ها و برنامه های سال 98 این اداره کل را ارائه کرد.


وی به آموزش های مهارتی در مراکز ثابت، سیار، روستایی، عشایری و مناطق محروم مرزی، زندان ها و ندامتگاه ها، بنگاه های اقتصادی، صنوف، صنایع و معادن، پادگان ها و یگان های نظامی و دانشگاه ها اشاره کرد و افزود: مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح این استان فعال هستند و 89 حرفه در بخش خصوصی و 286 حرفه در بخش دولتی در حال آموزش به متقاضیان می باشند.


جمشیدزاده در ادامه با اشاره به 220 آموزشگاه فعال در استان گفت: از این تعداد 1024 دوره آموزشی در 145 آموزشگاه در سطح استان برگزار شده است.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 79625
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب