شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/09/14 - 16:00
  • - تعداد بازدید: 2611
  • - تعداد بازدیدکننده: 96
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نماينده مردم شهرستان بستان آباد و تيکمه داش در مجلس شوراي اسلامي تأکید کرد:

ارائه آموزش های مهارتی در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان

نماینده مردم شهرستان بستان آباد و تیکمه داش در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بستان آباد بر ارائه آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان تأکید کرد.

نماینده مردم شهرستان بستان آباد و تیکمه داش در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بستان آباد بر ارائه آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان تأکید کرد.


به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان آذربايجان شرقي، وحدتي، عضو کمیسيون اجتماعي مجلس و نماينده مردم شهرستان بستان آباد و تيکمه داش در مجلس شوراي اسلامي در بازدید از مرکز آموزش فني و حرفه اي بستان آباد با مديرکل، معاونان و مشاوران و جمعي از رؤساي ادارات اداره کل آموزش فني و حرفه اين استان و رئيس، کارکنان و مربيان مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان بستان آباد ديدار و گفتگو کرد.


وحدتي در اين نشست، ضمن ابراز خوشنودي از فعاليت هاي صورت گرفته در حوزه آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای در شهرستان بستان آباد، تجهيزات آموزشي، نيروهاي کارآمد و مربيان مجرب را از نقاط قوت مراکز آموزش فني و حرفه اي عنوان کرد.


وی با اشاره به اختصاص بودجه هاي اعتباري در زمينه اشتغال به استان ها گفت: خروجي اين اعتبارات مهم است و آموزش هاي فني و حرفه اي در کنار اين اعتبارات بايد منجر به اشتغال جوانان شود.


وحدتي آموزش را رکن رکين کارآفريني و اشتغالزايي عنوان کرد و افزود: اگر زيربناي تمام سياست، فرهنگ و اقتصاد يک کشور در گرو آموزش نباشد پيشرفت حاصل نخواهد شد و محور تمام اين مسايل آموزش است.


مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان آذربایجان شرقی به ارايه گزارشي از عملکرد، برنامه ها و فعاليت هاي اداره کل آموزش فني و حرفه اي این استان پرداخت.


نماينده  با معرفي کامل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بستان آباد و اشاره به پتانسيل هاي این شهرستان از ايجاد کارگاه آموزشي انرژي هاي تجديد پذير و نو ( انرژي هاي خورشيدي) خبر داد .


مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان آذربایجان شرقی، آموزش هاي ارائه شده در راستاي طرح هاي اشتغالزايي همچون کارورزي فارغ التحصيلان دانشگاهي، آموزش در مناطق روستايي، عشايري و آموزش در محيط کار واقعي را از ديگر عملکردهاي اين اداره کل در شهرستان بستان آباد عنوان کرد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 77512
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب