شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1398/08/12 - 11:44
  • - تعداد بازدید: 3281
  • - تعداد بازدیدکننده: 130
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد خبر داد:

ارائه آموزش های مهارتی به بیش از 100 نفر از معلولان استان یزد

علی افضلی از ارائه آموزش های خاص مهارتی به بیش از 100 نفر از افراد معلول استان یزد با هدف تشكيل زير ساخت هاي اشتغال خبر داد.

 


علی افضلی از ارائه آموزش های خاص مهارتی به بیش از 100 نفر از افراد معلول استان یزد با هدف تشكيل زير ساخت هاي اشتغال خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد، علی افضلی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد، گفت: کسب آموزش های مهارتی بهترین راه برای توانمندسازی افراد معلول در جامعه است و معلولیت دلیلی بر ناتوانی فرد معلول نیست نبوده و آموزش بهترین راه توانمند سازی این قشر است.


افضلی، با اشاره به عملکرد مطلوب آموزش فنی و حرفه ای در شش ماهه نخست سال جاری در ارائه  آموزش‌های مهارتی، اظهار داشت: معلولین با کسب مهارت و با تکیه بر توانایی و همت خویش می توانند در جهت استقلال و عدم وابستگي آنان به حمايت هاي مالي مستقيم دولت در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و رفاهی خود گام های بلندی بردارند.


وی افزود: مهم‌ترین هدف‌ توانبخشی معلولان، آموزش و ایجاد اشتغال برای فرد معلول است تا در کنار کسب درآمد و تامین معاش به جایگاه شخصی و اجتماعی مناسب در جامعه دست یابند.


شایان ذکر است، در شش ماهه نخست سال جاری تعداد 11 دوره آموزشی برای این گروه برگزار شده است که 109 نفر از افراد معلول از این آموزشهای مهارتی بهره مند شدند.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81823
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب