شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/10/15 - 09:40
  • - تعداد بازدید: 2415
  • - تعداد بازدیدکننده: 84
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان رتبه اول ارزیابی دستگاه های اجرایی در سال 1396 را کسب کرد

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان رتبه اول ارزیابی دستگاه های اجرایی در سال 1396 را در گروه علمی، فرهنگی و آموزشی کسب کرد.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان رتبه اول ارزیابی دستگاه های اجرایی در سال 1396 را در گروه علمی، فرهنگی و آموزشی کسب کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان؛ در جریان برگزاری مراسم تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر در ارزیابی عملکرد سال 1396 استان کردستان (جشنواره شهید رجایی)، این اداره کل رتبه نخست گروه علمی، فرهنگی و آموزشی را به خود اختصاص داد و از سید جمیل احمدی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.


در متن این لوح آمده است :


جناب آقای سید جمیل احمدی


مدیرکل محترم آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان


تحقق کارآمدی و اثربخشی نظام اداری به عنوان ابزار مدیریت و اداره امور و در نهایت بستر ساز رشد و توسعه کشور ، مستلزم اجرای برنامه های اصلاح نظام اداری است. نیل به این مقصود نیازمند ارزیابی مستمر دستگاه های اجرایی به عنوان زیرمجموعه های این نظام است.


جشنواره شهید رجایی فرصتی است تاهرساله عملکرد دستگاه های اجرایی در فضایی منطقی و رقابتی مورد ارزیابی قرار گیرد و تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی تقدیر و تشویق شده و فرهنگ ارتقاء و بهبود مستمر عملکرد نهادینه شود.


نظر یه اینکه آن دستگاه با نصب العین قراردادن سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و تلاش در مسیر تحقق برنامه های اصلاح نظام اداری در فرآیند ارزیابی عملکرد سال 1396 دستگاه های اجرایی استان کردستان براساس مجموع امتیاز شاخص های عمومی و اختصاصی حائز رتبه اول در گروه علمی، فرهنگی و آموزشی شده است، بدینوسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از مدیران، کارشناسان و کارکنان خدوم آن مجموعه اعلام می نمائیم.


امید است با استعانت از خداوند متعال و پیروی از فرامین رهبر فرزانه انقلاب، شاهد موفقیت های روزافزون آن دستگاه در تحقق برنامه های دولت تدبیر و امید در راستای رشد و توسعه کشور باشیم.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 78140
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب