شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/06/17 - 08:09
  • - تعداد بازدید: 3327
  • - تعداد بازدیدکننده: 125
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
از سوی ستاد استانی جشنواره شهید رجایی؛

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان جنوبی به عنوان دستگاه اجرایی برتر استان انتخاب شد

در جشنواره شهید رجایی سال 97 از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان جنوبی توسط استاندار استان به عنوان دستگاه اجرایی برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی بین دستگاه های اجرایی این استان تقدیر شد.

 


در جشنواره شهید رجایی سال 97 از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان جنوبی توسط  استاندار استان به عنوان دستگاه اجرایی برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی بین دستگاه های اجرایی این استان تقدیر شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان جنوبی، در جشنواره شهید رجایی از ۲۱ دستگاه اجرایی این استان که در شاخص‌های ارزیابی سال ۹۷ برتر شاخته شدند در مراسمی با حضور استاندار خراسان جنوبی تجلیل و تقدیر بعمل آمد.


بنابراین گزارش: از 8 دستگاه اجرایی منتخب به مناسبت هفته دولت و روز کارمند، دو دستگاه اجرایی در شاخص‌های عمومی بالاترین میزان امتیاز رشد حداقل 40 درصد، پنج دستگاه اجرایی براساس گروه بندی اعلام شده از سوی ستاد مرکزی جشنواره شهیدرجایی با بالاترین امتیاز و 4 دستگاه اجرایی برتر در برگزاری میز خدمت تقدیر و تجلیل شد.


این گزارش می افزاید: کوروش آموزگار، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خراسان جنوبی، در آیین معرفی و تجلیل از دستگاه‌ های اجرایی برتر این استان گفت: سنجش و بررسی موفقیت دستگاه‌های اجرایی در تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های کلی نظام یکی از اهداف این ارزیابی‌ها است.


در ادامه مراسم استاندار خراسان جنوبی ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند با بیان اینکه رضایتمندی از وضع موجود باعث توقف روند کار خواهد شد گفت: باید برای محرومیت زدایی و تأمین امنیت پایدار این استان گام برداریم و به توسعه آن کمک کنیم.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81515
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب