شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/05/13 - 13:28
  • - تعداد بازدید: 3157
  • - تعداد بازدیدکننده: 96
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
همزمان با هفته ملی مهارت :

اداره کل آموزش فنی وحرفه ای و هتل ایرانگردی و جهانگردی استان سیستان و بلوچستان تفاهمنامه همکاری امضا کردند

همزمان با هفته ملی مهارت تفاهمنامه همکاری اداره کل آموزش فنی وحرفه ای و هتل ایرانگردی و جهانگردی استان سیستان و بلوچستان با هدف استفاده از ظرفیت های مشترک و ارتقاء کیفی امضا شد.


همزمان با هفته ملی مهارت تفاهمنامه همکاری اداره کل آموزش فنی وحرفه ای و هتل ایرانگردی و جهانگردی استان سیستان و بلوچستان با هدف استفاده از ظرفیت های مشترک و ارتقاء کیفی امضا شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان سیستان و بلوچستان؛ این تفاهمنامه با حضور خداداد اولیایی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای این استان و هادی معینی فر، مدیرهتل های ایرانگردی و جهانگردی، باهدف توسعه همکاری های مشترک و ارتقاء مهارت های فنی و عملی شاغلین با عنایت به وجود آثار باستانی و مناطق بکر و ظرفیت جذب گردشگر درهفته ملی مهارت در محل دفتر مدیرکل هتل جهانگردی زاهدان امضاء شد.


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد؛  برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی ، تهیه و تدوین استاندارد های آموزشی ، برگزاری آزمون و صدور گواهینامه و....  از تعهدات این اداره کل است .


وی همچنین در تشریح تعهدات هتل جهانگردی زاهدان بیان کرد: اعلام نیاز سنجی و دوره های مورد نیاز ، معرفی کارشناسان خبره جهت استفاده ازظرفیت  آنها در برگزاری دوره های آموزشی ، تامین مربی ، فضا ، تجهیزات و مواد مصرفی ، تامین هزینه ثبت نام و و حق آزمون و بهره مندی کارکنان فنی و حرفه ای از تخفیف 20 درصدی استفاده از امکانات و سالن های موجود سطح استان از تعهدات هتل جهانگردی است .


گفتنی است براساس این تفاهمنامه مقرر گردید هتل ایرانگردی و جهانگردی زاهدان فضایی را برای برگزاری نمایشگاه دائمی عرضه و فروش محصولات صنایع دستی مهارت آموختگان فنی وحرفه ای در اختیار اداره کل آموزش فنی وحرفه ای قرار دهد .

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81315
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب