شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/10/11 - 10:55
  • - تعداد بازدید: 2324
  • - تعداد بازدیدکننده: 94
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فرماندار شهرستان قدس:

اجرای طرح کارورزی در محیط کار واقعی موجب ورود جوانان به بازارکار می شود

فرماندار شهرستان قدس در بازدید از مرکز آموزش فنی وحرفه ای این شهرستان گفت: اجرای طرح کارورزی در محیط کار واقعی موجب ورود جوانان به بازارکار می شود.

فرماندار شهرستان قدس در بازدید از مرکز آموزش فنی وحرفه ای این شهرستان گفت: اجرای طرح کارورزی در محیط کار واقعی موجب ورود جوانان به بازارکار می شود.


به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان تهران، علی اصغر ناصربخت،  فرماندار شهرستان قدس اعلام داشت: تعداد 314 نفر از کارجویان فاقد مهارت در کارگاه های مهارت آموزی در محیط کار واقعی در سال جاری مهارت مورد نظر خود را زیر نظر مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان قدس کسب کردند.


وی گفت: طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار در شهرستان قدس با هدف ضرورت ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال مولد و پایدار برای جوانان طرح مهارت آموزی در رشته های مختلف مهارتی اجرا شد.


فرماندار شهرستان قدس آشنایی با محیط کسب و کار، تجربه و آماده سازی، ایجاد خودباوری در مهارت آموز برای ورود به عرصه اشتغال و کارآفرینی، کمک به بنگاه های فعال به منظور شناسایی و جذب نیروی کار مستعد توانمند، کاهش هزینه های جذب و به کارگیری نیروهای فاقد مهارت را از مزایای این طرح برشمرد.


به گفته فرماندار شهرستان قدس، کارورزی در محیط کار واقعی از روش های توسعه اشتغال و اجرای مطلوب آن موجب ورود جوانان به بازار کار می شود.


ناصربخت در پایان خاطر نشان کرد: تعهد طرح کارورزی در محیط واقعی کار تحقق صد در صدی داشته که نشانگر استقبال چشمگیر جوانان از این طرح است.


 


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 78051
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب