شعار سال
چهارشنبه 14 شهریور 1403
  • 1400/03/10 - 09:51
  • - تعداد بازدید: 2979
  • - تعداد بازدیدکننده: 149
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اجرای اولین مرحله دوره مربی- کارآفرین ویژه کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آغاز شد

اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با همکاری مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای اجرای اولین دوره آموزشی مربی- کارآفرین را برای همکاران ستاد از دوشنبه 10 خرداد ماه سال جاری آغاز کرد.

اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با همکاری مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای اجرای اولین دوره آموزشی مربی-کارآفرین را برای همکاران ستاد از دوشنبه 10 خرداد ماه سال جاری آغاز کرد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور؛ داود ناصری امید، مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان در این خصوص گفت: با عنایت به تاکیدات مقام عالی سازمان و نیز معاون توسعه مدیریت و منابع، مبنی بر توسعه و ترویج آموزش های مهارتی (سخت و نرم) برای کارکنان (غیر مربی) و همچنین با توجه به مصوبات نخستین جلسه هم اندیشی مهارت آموزی کارکنان ستاد، دوره مربی- کارآفرین برای همکاران با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر به صورت پایلوت  اجرا می شود.


وی افزود: در اولین مرحله این دوره آموزشی که از دوشنبه 10 خرداد ماه سال جاری به صورت آنلاین و آفلاین توسط مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای آغاز می شود، 22 نفر از همکاران ستادی حضور دارند.


ناصری امید اظهار داشت: با توجه به تفاهم نامه همکاری منعقد شده با مرکز تربیت مربی، اولین مرحله دوره آموزشی مربی-کارآفرین برای کارکنان ستادی برگزار می شود و پس از اخذ بازخورد نتایج  حاصل از برگزاری دوره مذکور، برای کارشناسان مشمول سایر ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای استان ها اجرایی خواهد شد.


وی گفت: از جمله اهداف مهم این دوره آموزشی،  افزایش سطح دانش، مهارت و مهمتر از همه تغییر نگرش  همکاران در اجرای فعالیت های کاری مورد نیاز سازمان و نیز بهره مندی از ظرفیت های بالقوه منابع انسانی و ارتقای بهره وری در حال و آینده است.


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 86286
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب