شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/10/04 - 09:10
  • - تعداد بازدید: 2613
  • - تعداد بازدیدکننده: 76
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

آموزش های مهارتی کلید توسعه اشتغال در کشور محسوب می شود

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در نشست با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی گفت: آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای در حال حاضر کلید توسعه اشتغال در کشور محسوب می شود و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در نشست با مدیرکل آموزش فنی و  حرفه ای استان آذربایجان غربی گفت: آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای در حال حاضر کلید توسعه اشتغال در کشور محسوب می شود و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی، نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در نشستی با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان گفت:  در حال حاضر، یکی از مهمترین دغدغه های دولت، مجلس شورای اسلامی و مردم، ایجاد اشتغال پایدار در کشور است که با توجه بیشتر به موضوع آموزش های مهارتی می توان به این مهم دست یافت.


وی افزود: وجود فرهنگ اشتغال در حوزه مهارتی و فنی حرفه ای، یکی از مهمترین کارهایی است که باید صورت گیرد و دستگاه های اجرایی مرتبط باید در این خصوص برنامه ریزی های لازم را داشته باشند.


مددی گفت: امیدواریم با بهره گیری از توان آموزش های فنی و حرفه ای، زمینه رفع روز افزون معضل بیکاری در آذربایجان غربی فراهم شود.


در ادامه این نشست، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی نیز در سخنانی ضمن ارائه گزارش 8 ماهه این اداره کل، کمبود اعتبارات مواد مصرفی و تجهیزات کارگاهی، عدم عودت به موقع درآمدهای اداره کل از سوی سازمان، برقراری بودجه برای آموزش نیروهای وظیفه و پایین بودن سطح حقوق پرسنل کارکنان اشاره کرد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 77928
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب