شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/02/08 - 13:52
  • - تعداد بازدید: 2194
  • - تعداد بازدیدکننده: 109
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی:

آموزش های مهارتی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال مولد و پایدار در شهرستان گرمی دارد

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان گفت: آموزش های مهارتی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال مولد و پایدار در شهرستان گرمی دارد.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی  در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان گفت: آموزش های مهارتی نقش مؤثری در  ایجاد اشتغال مولد و پایدار در شهرستان گرمی دارد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل، میرحمایت میرزاده،  نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی در این بازدید با تأکید بر حمایت از آموزش های مهارتی اظهار داشت: می کوشیم تا بتوانیم آموزش های مهارتی را در تمام شهرستان ها گسترش داده و شعار هر اردبیلی یک مهارت را در شهرستان نیز محقق کنیم.


در ادامه عین اله عزیزی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان گرمی نیز ضمن تقدیر و تشکر از حمایت و توجه ویژه نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی از امکانات و تجهیزات مناسب مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل و برابری تجهیزات این مراکز با مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان های توسعه یافته  این توانمندی را مزیت نسبی این اداره کل در سطح کشور خواند.


 وی گفت: خوشبختانه با توجه به رویکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توجه ویژه به استان اردبیل شاهد وجود مراکز آموزش فنی و حرفه ای در تمام شهرستان های استان با قابلیت بالا هستیم.


در پایان نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را کارکنانی خدوم و تلاشکر و سربازان صف اول زمینه سازی اشتغال در کشور برشمرد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 80280
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب