شعار سال
یکشنبه 18 شهریور 1403
  • 1397/08/26 - 08:00
  • - تعداد بازدید: 2290
  • - تعداد بازدیدکننده: 68
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
رئیس مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور:

آموزش های مهارتی متناسب با نیاز صنایع در مراکز آموزش فنی و حرفه ای کشور ارایه می شود

رئیس مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کرج در نشست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: آموزش های مهارتی متناسب با نیاز صنایع در مراکز آموزش فنی و حرفه ای کشور ارایه می شود.


رئیس مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کرج در نشست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: آموزش های مهارتی متناسب با نیاز صنایع در مراکز آموزش فنی و حرفه ای کشور ارایه می شود.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، ابوطالب جلالی، رئیس مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه این مرکز در سال 1353 با همکاری سازمان بین الملی کار ساخت و تجهیز شده گفت: مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای خدمات ارزشمندی در راستای توانمندسازی نیروی انسانی به جامعه هدف ارایه می کند.


وی با بیان اینکه آموزش های مهارتی به گونه ای است که مشارکت با صنایع را در دستور کار خود دارد، اظهار داشت: تفاهم نامه با شرکت ملی گاز تعاملی مفید در راستای توانمندسازی نیروی انسانی است و در این راستا،  مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای تاکنون برای بیش از 70 نفر از مربیان شرکت ملی گاز دوره پداگوژی و فنون تدریس برگزار کرده است.


وی با اشاره به اینکه 6 پودمان جدید در راستای تربیت نیروی انسانی شرکت ملی گاز در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی وحرفه ای کشور اجراء شده است، افزود: مراکز آموزش فنی و حرفه ای می تواند به عنوان مراکز جوار صنایع نقشی اساسی در تربیت و توانمندسازی شاغلان در صنعت هر استانی داشته باشند.


جلالی با بیان اینکه مجتمع گاز پارس جنوبی با تعریف مرکز جوار می تواند تمامی نیاز های آموزش خود را مرتفع نماید،  اظهار کرد: مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور تمامی امکانات و ظرفیت های خود را در راستای تربیت نیروی انسانی و ارتقاء مهارت شاغلان شرکت ملی گاز به کار خواهد گرفت.


رئیس مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: به دلیل ورود فناوری های پیشرفته به کشور لزوم آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نوین در شرکت ها و کارخانجات صنعتی برای ارتقای سطح مهارت کارگران و تربیت نیروی کار ماهر و کار آمد مورد نیاز صنایع برای تولید بهتر و با کیفیت‌تر و افزایش بهره‌وری ضروری است.


  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 77176
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب