شعار سال
یکشنبه 18 شهریور 1403
  • 1397/05/20 - 09:19
  • - تعداد بازدید: 2451
  • - تعداد بازدیدکننده: 72
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در دیدار امام جمعه شهرستان ازنا با کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان مطرح شد؛

آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد

امام جمعه شهرستان ازنا در دیدار با کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان گفت: آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد.


امام جمعه شهرستان ازنا در دیدار با کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان گفت: آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سپهوند، امام جمعه شهرستان ازنا در دیدار با کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان گفت: ما باید فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای را از خود شروع کنیم آموزش حرف اول را می زند و پایه پیشرفت بسیاری از کشورهاست.


وی افزود: امروزه یکی از خلأها و حلقه ای مفقوده نداشتن مهارت است و  بسیاری از افراد، سال های متوالی را صرف مطالعه دروس تئوری می کنند درحالیکه توان عملیاتی کردن آن را ندارند و با گذشت زمان و ایجاد فاصله آن را فراموش می کنند.


امام جمعه شهرستان ازنا ادامه داد: در صورتی که این آموزش ها و اطلاعات علمی به صورت عملی اجرا شود و با آموزش های کاربردی گره بخورد، ماندگاری بیشتری دارد.


امام جمعه شهرستان ازنا با اشاره به اینکه ارتباط صنعت با دانشگاه و عالم تئوری بخوبی برقرار نشده است، گفت: یکی از مجموعه هایی که در سال های اخیر به بحث توانمندسازی افراد و جوامع در بحث حرفه ها کمک کرده است، مجموعه آموزش فنی و حرفه ای می باشد که باید تقویت شود.


وی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای آموزش فنی و حرفه ای گفت: در بحث شعار ملی سال که مقام معظم رهبری (مدظله) آن را حمایت از کالای ایرانی نامیده است، بخش عمده ای از آن مربوط به هدایت شماست.


امام جمعه شهرستان ازنا با اشاره به شرکت افراد خانواده خود در کلاس های آموزشی فنی و حرفه ای گفت: ما باید فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای را از خود شروع کنیم. آموزش حرف اول را می زند و پایه پیشرفت بسیاری از کشورهاست.


رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ازنا ضمن تشریح برنامه های هفته ملی مهارت این مرکز گفت: یکی از مؤلفه های تحقق شعار سال، آموزش های فنی و حرفه ای است به ارائه گزارش عملکرد مرکز در حوزه های مختلف پرداخت.


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 75549
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب