شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/08/28 - 10:53
  • - تعداد بازدید: 2737
  • - تعداد بازدیدکننده: 64
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فرماندار شهرستان رودسر تأکید کرد:

آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای نقش مؤثری در توسعه گردشگری دارد

فرماندار شهرستان رودسر در ديدار با مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان بر نقش مؤثر آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای در توسعه گردشگری این شهرستان تأکید کرد.


فرماندار شهرستان رودسر در ديدار با مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان بر نقش مؤثر آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای در توسعه گردشگری این شهرستان تأکید کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان، محمد حسینی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای این استان با علی وارسته بهداني، فرماندار شهرستان رودسر دیدار و گفتگو کرد.


فرماندار رودسر از عملکرد آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان در حوزه مهارت آموزی در این شهرستان تقدیر کرد.


 وی ساحل درياي رودسر را یکی از فضاهای مناسب برای جذب سرمایه گذار قلمداد کرد و گفت: در حوزه گردشگری، آموزش فنی و حرفه ای می تواند نقش پررنگی داشته باشد.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان ضمن تشریح رسالت سازمان در حوزه مهارت آموزی گفت: نقش مهارت آموزی در حوزه اشتغال می بایست پرنگ تر باشد و سرمایه گذران برای ارتقای مهارت نیروي انساني خود، بايستي از پتانسیل آموزش فنی و حرفه ای استفاده کنند.


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان ضمن انتقاد از عدم حضور آموزش فنی و حرفه ای در کارگروه تسهیلات اشتغال زایی  گفت: تاکنون یک هزار و 200 نفر از تسهیلات اشتغال زایی از ابتدای سال 1397 در گیلان استفاده کردند، بدون اینکه حتی یک نفر برای مهارت آموزی به سازمان مراجعه کرده باشند که برطبق تجربیات گذشته به جهت عدم توان مهارتی در شغل در ادامه فعالیت با مشکل مواجه خواهند شد.


همچنين محمد حسینی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان به تشریح تصویب طرح ایران مهارت پرداخت و گفت: این موضوع در جلسه شورای مهارت شهرستان با حضور مدیران آموزش و پرورش پیگیری و اجرا شود.


  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 77188
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب