شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/11/03 - 13:57
  • - تعداد بازدید: 2335
  • - تعداد بازدیدکننده: 86
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فرماندار شهرستان تویسرکان:

آموزش های مهارتی در کنار تولید و اشتغال به روند توسعه کشور کمک می کند

فرماندار شهرستان تویسرکان در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران این شهرستان گفت: آموزش های مهارتی در کنار تولید و اشتغال به روند توسعه کشور کمک می کند.

فرماندار شهرستان تویسرکان در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران این شهرستان گفت: آموزش های مهارتی در کنار تولید و اشتغال به روند توسعه کشور کمک می کند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان، حبیب مومیوند، فرماندار تویسرکان به همراهی رؤسای دستگاه های اجرایی این شهرستان از کارگاه های آموزشی مرکز فنی و حرفه ای خواهران شهرستان تویسرکان بازدید کردند.


مومیوند با تأکید بر این که آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای باید منجر به اشتغال زایی شود گفت: از ابتدای سال جاری به 370  نفر از خواهران در رشته های مختلف آموزش های مهارتی ارائه شده است.


وی افزود: با عنایت به جنگ اقتصادی، ایجاد زمینه های شغلی پایدار بسیار مهم است و با توجه به ظرفیت بالای شهرستان تویسرکان در بحث صنایع دستی، در این زمینه می توان به خوبی  وارد شد.


 فرماندار تویسرکان گفت: در سال گذشته  یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان و در سال جاری نیز ۲میلیارد و ۲۲۰میلیون تومان تسهیلات کم بهره به مشاغل خانگی پرداخت شده است.


 مومیوند مراکز آموزش فنی و حرفه ای تویسرکان را  از مراکز خوب استان همدان دانست و افزود: کارآموزان پس از اتمام دوره برای اشتغال زایی باید از مکان مناسبی برای عرضه محصولات استفاده کنند.


 این مقام مسئول ادامه داد: بسیار خوشحالم که آموزش های غیر رسمی در شهرستان تویسرکان جمع و همه  به سمت فنی و حرفه ای هدایت شده اند و آموزش ها بدون دریافت هزینه در مرکز آموزش فنی و حرفه ای به عنوان متولی اصلی و رسمی آموزش با مدرک معتبر انجام می شود.


  مومیوند گفت: آموزش ها در سطح روستاها شروع شده و آمادگی لازم برای برگزاری دوره های آموزشی در روستاها وجود دارد و در صورتی که اهالی استقبال کنند و دهیار اعلام نماید آموزش ها در آنجا ارائه می شود.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 78534
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب