شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/12/15 - 13:05
  • - تعداد بازدید: 2760
  • - تعداد بازدیدکننده: 75
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار خوزستان تأکید کرد:

آموزش های مهارتی در مناطق محروم و حاشیه نشین استان خوزستان توسعه یابد

استاندار خوزستان در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر توسعه آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای در مناطق محروم و حاشیه نشین این استان تأکید کرد.

استاندار خوزستان در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر توسعه آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای در مناطق محروم و حاشیه نشین این استان تأکید کرد.


 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خوزستان، غلامرضا شریعتی، استاندار این استان و هیئت همراه با حضور در محل برپایی نمایشگاه  دستاوردهای چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران  از دستاوردهای مهارتی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای این استان بازدید کردند.


شریعتی پس از بازدید از غرفه های اداره کل آموزش  فنی و حرفه ای  و آشنایی  با توانمندی های مهارتی این اداره کل گفت: آموزش فنی وحرفه ای کارهای بدیع و نوآوری خوبی انجام می دهد که قابل تقدیراست.


وی افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خوزستان  باید  پروژه های  بزرگ این استان  را شناسایی  کند و آموزش های مهارتی را متناسب با نیاز بازار ارائه دهد .


وی با اشاره بر ضرورت توانمندسازی مهارتی اقشار بومی استان خوزستان  افزود: اداره کل آموزش فنی وحرفه ای این استان باید در تربیت نیروهای ماهر بومی این استان پیش دستی کند تا زمانی که صنایع  و شرکت های مولد به بهره برداری رسیدند بتوانند از این نیروها ی توانمند  استفاده کنند.


عبدالنبی سواعدی،  مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان خوزستان در این بازدید، گزارشی از دستاوردها، توانمندی های مهارتی،  پتانسیل پژوهشی و آموزشی مراکز و مؤسسات کارآموزی آزاد در عرصه های مختلف  صنعت، خدمات، کشاورزی و هنرهای دستی و نقش آنان در اشتغال مولد و پایدار را ارائه کرد.  


گفتنی است،  نمایشگاه  دستاوردهای چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران  دراستان خوزستان از نهم تا دوازدهم  اسفندماه ب برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 79644
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب