شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/11/13 - 08:44
  • - تعداد بازدید: 1898
  • - تعداد بازدیدکننده: 76
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس کل دادگستری استان قزوین:

آموزش های مهارتی در راستای ایجاد اشتغال و منطبق با نیاز بازارکار ارائه شود

رئیس کل دادگستری استان قزوین در بازدید از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای این استان بر ارائه آموزش هی مهارتی در راستای ایجاد اشتغال و منطبق با نیاز بازارکار تأکید کرد.



رئیس کل دادگستری استان قزوین در بازدید از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای این استان بر ارائه آموزش هی مهارتی در راستای ایجاد  اشتغال و منطبق با  نیاز بازارکار  تأکید کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین نورالله قدرتی، رئیس کل دادگستری این استان افزود: با توجه به معضل بیکاری در جامعه، به خصوص برای آسیب دیدگان اجتماعی و زندانیان، آموزش های مهارتی را از مهمترین عوامل ایجاد اشتغال عنوان کرد.


وی با اشاره به اینکه با هدفمند سازی آموزش های مهارتی متناسب با ظرفیت های موجود استان قزوین برای ایجاد اشتغال در این استان، گام موثری برداشته شود، افزود: همسویی آموزش مهارتی متناسب با نیاز بازار کار و به روز رسانی آموزش مهارتی در اولویت قرار گیرد تا این آموزش ها برای افراد در معرض آسیب های اجتماعی یا آسیب دیده مثمر ثمر باشد.


منصور جلیلوند، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین  گفت: این اداره کل با وجود مراکزی با پتانسیل بالا و ظرفیت های گوناگون آموزشی و وجود آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد در سطح استان سعی داشته تا در راستای توانمند کردن افراد فاقد مهارت نقش مهمی در حل مشکل اشتغال افراد به خصوص جوانان ایفا نماید.


در ادامه جلیلوند به بیان عملکرد آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین در بخش دولتی و خصوصی طی سال جاری پرداخت و توسعه آموزش های مهارتی در سال 97 را بر اساس نیاز بازار کار و حمایت از تولید ملی عنوان کرد.


 وی افزود: اهداف اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بدون مهارت آموزی محقق نمی شود.


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 78695
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب