شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/12/13 - 14:03
  • - تعداد بازدید: 2033
  • - تعداد بازدیدکننده: 65
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
فرماندار شهرستان ساوه:

آموزش های مهارتی در توانمندسازی نیروی انسانی کارآمد و فعال نقش مؤثری دارد

فرماندار شهرستان ساوه در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی با بیان اینکه آموزش های مهارتی در توانمندسازی نیروی انسانی کارآمد و فعال نقش مؤثری دارد، گفت: داشتن نیروی انسانی توانمند یکی از شاخص های مهم در توسعه اقتصادی و اشتغال پایدار است که منجر به ارائه خدمات هر چه بهتر در جامعه می شود.

فرماندار شهرستان ساوه در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی با بیان اینکه آموزش های مهارتی در توانمندسازی نیروی انسانی کارآمد و فعال نقش مؤثری دارد، گفت: داشتن  نیروی انسانی توانمند یکی از شاخص های مهم در توسعه اقتصادی و اشتغال پایدار است که منجر به  ارائه خدمات هر چه بهتر در جامعه می شود.


در دیدار شاه محمدی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان  با علی  میرزایی فرماندار ویژه شهرستان ساوه بر ضرورت توسعه آموزش فنی و حرفه ای در شهرستان تاکید شد


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی، شاه محمدی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای این استان  در دیدار با علی میرزایی، فرماندار ویژه شهرستان ساوه بر ضرورت توسعه آموزش فنی و حرفه ای در این شهرستان تأکید کرد.


فرماندارشهرستان ساوه با بیان اینکه معضل بیکاری یکی از مهمترین مشکلات جامعه امروزی است  و مهارت آموزی و شرکت در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای راهگشای مشکل بیکاری  است، افزود: دولت با ایجاد بسترهای لازم زمینه فراگیری مهارت‌های اولیه و پایه‌ای را برای ورود افراد متقاضی  ورود  به بازار کار و بهره‌گیری جوانان در زمینه اشتغال خود و کمک به اقتصاد خانواده و جامعه را فراهم کرده است.


علی میرزایی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ترویج و گسترش آموزش های فنی و حرفه ای گفت: آموزش های  فنی و حرفه ای در این شهرستان با توجه به اینکه  از ظرفیت های  صنعتی بالایی برخوردار است می تواند در توانمندسازی نیروی انسانی کارآمد و فعال در این بخش نقش مؤثری را داشته باشد و داشتن  نیروی انسانی توانمند یکی از شاخص های مهم در توسعه اقتصادی و اشتغال پایدار است که منجر به  ارائه خدمات هر چه بهتر در جامعه می شود.


در ادامه این دیدار، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی  نیز با بااهمیت برشمردن آموزش های فنی و حرفه ای گفت:در شرایط کنونی، کشور با فقر مهارتی مواجه است که سیاست های کلان سازمانی بر ریشه کن کردن این فقر در جامعه  قرارگرفته و این  نیز با جدیت در تحقق این مهم  گام برمی دارد.


وی در ادامه افزود:با توجه به افراد شاغل در صنعت به علت کمبود وقت فرصت حضور در دوره های مهارتی را نمی یابند مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آمادگی کامل دارد برای ارائه خدمات آموزشی در محل اشتغال این افراد حضور یابند.


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 79609
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب