شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/11/07 - 09:18
  • - تعداد بازدید: 2103
  • - تعداد بازدیدکننده: 80
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سنندج تأکید کرد:

آموزش های مهارتی در ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای جوانان و کاهش نرخ بیکاری نقش مهمی دارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سنندج در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان بر نقش آموزش های مهارتی در ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای جوانان و کاهش نرخ بیکاری در این استان تأکید کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سنندج در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان بر نقش آموزش های مهارتی در ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای جوانان و کاهش نرخ بیکاری در این استان تأکید کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان؛ در این دیدار حسن عسگری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سنندج با تقدیر از عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان گفت: خوشبختانه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای این استان به خوبی نقش و جایگاه آموزش های مهارتی در توسعه و کمک به افزایش تولیدات داخلی و بهره وری تولید را آشکار نماید.


عسگری تصریح کرد: تمام دستگاه های اجرایی در سطح استان کردستان با همکاری و تعامل خود با مجموعه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای این استان  زمینه توسعه و گسترش آموزش های مهارتی را فراهم کنند.


سید جمیل احمدی،  مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در این اداره کل گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای این استان با دارا بودن 16 مرکز پارت دار دولتی و 134 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در سطح استان سالانه بالغ بر 5 میلیون نفر – ساعت آموزش های مهارتی را ارائه می کند.


احمدی با اشاره به اینکه  17 هزار  نفر از مردم استان کردستان در سال به صورت میانگین از خدمات این اداره کل بهره مند می شوند، گفت: وجود مربیان و پرسنل متخصص و کارآمد و بهره گیری از امکانات و تجهیزات بروز و منطبق با تکنولوژی روز دنیا و برنامه ریزی توسط این اداره کل در راستای ارائه آموزش های مهارتی همسو با نیاز بازار کار را از جمله مزیت های نسبی این اداره کل است .


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان، اجرای طرح موفق مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح در سطح این استان، ارائه آموزش های مهارتی در طول مدت خدمت دوره ضرورت را گامی مهم و موثر در هموار نمودن مسیر ورود جوانان پس از پایان خدمت سربازی به بازار کار دانست.


وی از آمادگی این اداره کل در راستای گسترش آموزش های مهارتی در این حوزه با همکاری و تعامل دو سویه پادگان های سطح استان خبر داد .


در پایان این جلسه احمدی از راه اندازی مرکز ثابت مهارت آموزی در پادگان امام علی (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان خبر داد و گفت: امیدواری با همکاری تنگاتنگ و دو سویه با سپاه بیت المقدس استان شاهد توسعه و گسترش بیش از پیش آموزش های مهارتی باشیم.


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 78587
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب