شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/10/23 - 13:11
  • - تعداد بازدید: 2021
  • - تعداد بازدیدکننده: 106
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فرماندار شهرستان خرامه:

آموزش های فنی و حرفه ای نقش مهمی در توانمند سازی متقاضیان کار دارد

فرماندار شهرستان خرامه در نشست بررسی مسائل و مشکلات مجموعه آموزش فنی و حرفه ای استان فارس گفت: آموزش های فنی و حرفه ای نقش مهمی در توانمند سازی متقاضیان کار در جامعه دارد.

فرماندار شهرستان خرامه در نشست بررسی مسائل و مشکلات مجموعه آموزش فنی و حرفه ای استان فارس گفت: آموزش های فنی و حرفه ای نقش مهمی در توانمند سازی متقاضیان کار در جامعه دارد.


به گزارش روابط عمومی آموزش فنی و حرفه ای فارس، نشست بررسی مسائل و مشکلات مجموعه فنی و حرفه ای با حضور فرهاد جهانخواه، فرماندار شهرستان، کوشکی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان، بخشدار مرکزی، شهردار، اعضاء شورای شهر و جمعی از مسئولان در دفتر فرماندار برگزار شد.


فرماندار شهرستان خرامه با اشاره به جایگاه و نقش مجموعه آموزش فنی و حرفه ای در سطح جامعه گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نقش  و جایگاه ویژه ای در توانمند سازی متقاضیان کار در جامعه دارد و با توجه به اینکه خرامه محروم ترین شهرستان استان است، بایستی مسؤولان نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.


وی گفت: ایجاد اشتغال مولد و پایدار یکی از دغدغه های دولت تدبیر و امید است  که در همین راستا خواستار تلاش بیش از پیش مسئولان برای مهارت آموزی و ارائه آموزش های لازم به متقاضیان کسب و کار برای اشتغالزایی در حوزه های اقتصادی و تولیدی در سطح شهرستان هستیم.


فرماندار شهرستان خرامه در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه آموزش فنی و حرفه ای خواستار توجه جدی مسئولان ارشد به این حوزه شد.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از توجه فرماندار و مسئولان این شهرستان گفت: به منظور خدمت رسانی مطلوب در امر مهارت آموزی باید در شهرستان نیازسنجی کنیم و ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به گونه ای باشدکه افراد لایق و آموزش دیده وارد بازار کار شوند.


کوشکی گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خرامه با سابقه ای  ۲۰ ساله در زمینه آموزش و مهارت آموزی، از عملکرد خوبی برخوردار است.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 78408
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب