شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/02/03 - 11:55
  • - تعداد بازدید: 2378
  • - تعداد بازدیدکننده: 78
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فرماندار شهرستان اسلامشهر:

آموزش های فنی و حرفه ای نقش برجسته ای در برون رفت از معضل بیکاری دارد

فرماندار شهرستان اسلامشهر از گرایش جوانان منطقه به سمت آموزش های فنی و حرفه ای و مشاغلی که از کسب مهارت ایجاد می شود ابراز خرسندی کرد.

فرماندار شهرستان اسلامشهر از گرایش جوانان منطقه به سمت آموزش های فنی و حرفه ای و مشاغلی که از کسب مهارت ایجاد می شود ابراز خرسندی کرد.


به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اسلامشهر، مسعود مرسلپور، فرماندار شهرستان اسلامشهر در جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان با اعلام این مطلب، اظهار داشت: یکی از سیاست های مهم در سال جاری توسعه اشتغال است و آموزش های فنی و حرفه ای نقش برجسته ای در برون رفت از معضل بیکاری و ایجاد اشتغال ایفا می کند.


وی با اشاره به اینکه داشتن آینده ای بهتر مستلزم تعامل و روحیه ایثار است، گفت: لازم است مسئولان و مردم اسلامشهر را به سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار ترغیب کرد تا شرایط برای افراد توانمند و سرمایه‌گذار برای ایجاد شغل در شهرستان فراهم شود.


مرسلپور ادامه داد: ضروری است شرایط برای سرمایه گذران بخش غیر دولتی فراهم شود تا با اطمینان خاطر و امنیت سرمایه های خود را در جهت توسعه و اشتغالزایی در بخش های مختلف به کار گیرند و در سال جاری نیز برای جوانان جویای کار ایجاد شغل شود.


  وی در پایان خاطر نشان ساخت: با ترویج آموزش های مهارتی در بین تمام اقشار جامعه و کسب مهارت می توان به موفقیت های در زندگی فردی دست یافت.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 80172
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب