شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1398/08/06 - 12:21
  • - تعداد بازدید: 3401
  • - تعداد بازدیدکننده: 121
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر اعلام کرد:

آموزش مهارت های فنی و حرفه ای به سه هزار و 700 مددجوی کمیته امداد امام خمینی

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر از ارائه آموزش های مهارتی به 3500 مددجوی کمیته امداد تا پایان سال جاری خبر داد.

 


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر از ارائه آموزش های مهارتی به 3500 مددجوی کمیته امداد تا پایان سال جاری خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، عبدالمجید دراهکی، در نشست برنامه ریزی توانمندسازی مددجویان نهاد های حمایتی استان بوشهر گفت: آموزش های مهارتی با هدف ترویج فرهنگ کار و تلاش در بین مددجویان ارائه می شود.


وی با بیان اینکه در 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 99 دوره آموزشی برای مددجویان کمیته امداد برگزار شده است، افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سه سطح مقدماتی با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کار و تلاش ، پایدار سازی و توسعه اشتغال و کسب مهارت‌های فنی و ایجاد فرصت شغلی به مددجویان ارائه می شود.


دراهکی، آموزش فنی و حرفه ای را گامی مهم برای اشتغال و خودکفایی مددجویان دانست و تصریح کرد: آموزش های مهارتی باید در سبد توانمند سازی مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار گیرد تا باعث استقلال اقتصادی آنها شود.


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر با بیان اینکه تا پایان سال جاری بیش از 200 دوره مهارتی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان برای مددجویان کمیته امداد برگزار می شود، بیان داشت: برگزاری دوره های آموزش با توجه به نیازسنجی  فضای کسب و کار باعث افزایش ضریب اشتغال پایدار مددجویان کمیته امداد به ویژه زنان سرپرست خانوار می شود بر این اساس با نیاز سنجی دقیق از وضعیت بازار می توانیم به اشتغال این افراد کمک کرد.


دراهکی با تاکید بر اینکه توانمندسازی و اشتغالزایی مددجویان نهد های حمایتی در برنامه های محوری این مجموعه قرار دارد،بیان کرد: تعداد زیادی از مددجویان تاکنون با همکاری خوب کمیته امداد استان بوشهر، مهارت‌های فنی و حرفه ای لازم را کسب و با ایجاد اشتغال از چرخه حمایتی این نهاد خارج شدند.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81792
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب