شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/02/22 - 13:59
  • - تعداد بازدید: 2345
  • - تعداد بازدیدکننده: 112
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد صنایع دستی ویژه معلولان ذهنی و جسمی در شهرستان كاشان افتتاح شد

آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد صنایع دستی هاجر ویژه معلولان ذهنی و جسمی شهرستان کاشان استان اصفهان افتتاح شد.

آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد صنایع دستی هاجر ویژه معلولان ذهنی و جسمی شهرستان کاشان استان اصفهان افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان، محمود علواني، رئيس مركز آموزش فنی و حرفه ای شهيد موسويان كاشان در تكميل اين خبر گفت: آموزشگاه فني و حرفه اي آزاد مذکور با حضورحسين مصلي نژاد، رئيس اداره مؤسسات كارآموزي آزاد و مشاركت هاي مردمي استان، هاشمی طاهری، مدیرعامل موسسه خيريه هاجر و مدير و مؤسس آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد هاجر و مديران آموزشگاه هاي فني و حرفه اي آزاد شهرستان کاشان افتتاح شد.


در اين مراسم، مصلي نژاد از تلاش هاي مربيان و كاركنان موسسه خيريه هاجر در خصوص نظام جديد مديريت نوين آموزشگاه هاي فني و حرفه اي آزاد و همچنين توجه به جایگاه برند و برندسازی، تغییر رویکرد تمدید پروانه تأسیس، تغییر به کارگیری مربیان، کیفیت سنجی، اعتبارسنجی و ... مطالبي را عنوان کرد.


در ادامه هاشمي طاهري گفت: اين موسسه با هدف حمایت آموزشی، گفتار درمانی، کار درمانی، کارورزی، خودکفایی و توانمندسازی مددجویان (دختران معلول ذهنی و جسمی بالای ۱۵ سال) در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع و زیر بنای بیش از ۲هزار متر با کیفیت و استاندارد بالا، درفین کاشان احداث و تکمیل شده و درحال حاضر مشغول خدمت رسانی و توانمندسازي معلولان ذهني و جسمي است.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 80581
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب