شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/11/27 - 15:19
  • - تعداد بازدید: 2199
  • - تعداد بازدیدکننده: 97
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر:

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای سرمه ویژه خواهران شهرستان دیواندره افتتاح شد

همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد سرمه ویژه خواهران در شهرستان دیواندره استان کردستان با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.


همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد سرمه ویژه خواهران در شهرستان دیواندره استان کردستان با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان، افتتاح آموزشگاه مذکور با حضور توران فتحی، مشاور امور بانوان، فرماندار شهرستان دیواندره و جمعی از مسئولان این شهرستان صورت گرفت.


اشرف رسولی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دیواندره گفت: آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد سرمه زیر نظر مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دیواندره افتتاح و خدمت رسانی به مردم شهرستان دیواندره را آغاز خواهد کرد.


رسولی از آمادگی مرکز آموزش فنی  حرفه ای شهرستان دیواندره در راستای تعامل و همکاری با بخش خصوصی در راستای توسعه بیش از پیش آموزش های مهارتی در این شهرستان خبر داد و افزود: امیدوارم با ورود بخش خصوصی به حوزه آموزش های مهارتی شاهد توسعه، گسترش و پویایی بیش از پیش در ارائه آموزش های مهارتی به عموم مردم شهرستان دیواندره باشیم.


در ادامه توران فتحی، مشاور امور بانوان فرماندار شهرستان دیواندره با تأکید بر حمایت دولت از بانوان کارآفرین افزود:  تمام تلاش خود را در راستای حمایت از بانوان کارآفرین به کار می گیریم.


جمیل فرجی، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان دیواندره نیز طرح کارورزی در محیط کار واقعی و کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی را فرصتی مناسب در راستای پیوند مهارت و بازار کار خواند و خواستار توسعه بیش از پیش آموزش های مهارتی در سطح شهرستان دیواندره شد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 79100
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب