شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/05/07 - 18:27
  • - تعداد بازدید: 3558
  • - تعداد بازدیدکننده: 99
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اعلام کرد:

آغاز به کار طرح آموزش کد نویسی ویژه مربیان طرح ملی دارکوب

طرح آموزش کد نویسی ویژه مربیان طرح ملی دارکوب در سراسر کشور آغاز شد.

 


طرح آموزش کد نویسی ویژه مربیان طرح ملی دارکوب در سراسر کشور آغاز شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با توجه به انعقاد تفاهم نامه همکاری چندجانبه بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی، ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشگاه پیام نور و شتابدهنده ابر زندگی مبنی بر آموزش یک میلیون کودک و نوجوان ایرانی با محوریت آموزش کدنویسی در قالب طرح ملی دارکوب، مقرر شد تا دومین بوت کمپ آموزش ویژه مربیان طرح ملی دارکوب در محل مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای برگزار شود.


علیرضا حاتم زاده، معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به اهمیت برنامه نویسی و کدنویسی در دنیای دیجیتال، تولید محتوای دیجیتال در کشور را امری بسیار مهم و ضروری دانست.


وی خاطر نشان کرد: با توجه به پیشرفت سریع تکنولوژی و استفاده روز افزون جامعه از برنامه ها و نرم افزارها، زبان جهان آینده زبان کدها و الگوریتم هاست.


حاتم زاده گفت: با توجه به موج جدید کسب و کارهای کوچک و بزرگ وابسته به مهارت های برنامه نویسی در ایران و جهان، نیاز ارگان ها، شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مختلف به افراد با مهارت های فناوری های جدید بسیار افزایش یافته است.


وی بیان داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان یکی از مهمترین نهادهای رسمی کشور از وظایف ذاتی خود می داند تا در توانمندسازی کودکان و نوجوانان این مرز و بوم به عنوان مردان و زنان آینده، تلاشی مضاعف را در دستور کار قرار دهد. توانمندسازی افراد در این زمینه، آینده ای متفاوت مبتنی بر زبان کدها را برای کشور رقم خواهد زد.


علیرضا حاتم زاده گفت: در راستای اجرای بهینه ی برگزاری دومین بوت کمپ آموزش ویژه مربیان طرح ملی دارکوب، از علاقه مندان دعوت می شود تا با مراجعه به سایت www.darkoobcode.ir نسبت به ثبت نام در این دوره اقدام کنند. شماره تماس 021-40664308 برای پاسخگویی به علاقه مندان در نظر گرفته شده است.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81276
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب