شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/11/27 - 15:23
  • - تعداد بازدید: 2171
  • - تعداد بازدیدکننده: 110
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آئین افتتاح نخستین مسابقات طلا سازی کشور در شیراز برگزار شد

آئین افتتاح نخستین مسابقات آزاد مهارت طلا سازی کشور امروز، بیست و هفتم بهمن ماه در شیراز برگزار شد.

آئین افتتاح نخستین مسابقات آزاد مهارت طلا سازی کشور امروز، بیست و هفتم بهمن ماه در شیراز برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس، آئین افتتاح مسابقات مذکور با حضور کوشکی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای این استان، رئیس صنف طلا و جواهر شیراز، نماینده مسابقات مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و جمعی از مسئولان استانی در محل آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای طلا فنون شیراز به میزبانی این اداره کل برگزار شد.


بنابر این گزارش، این مسابقات با حضور 21 نفر از منتخبین مرحله استانی با همراهی 21 نفر از مسئولان مسابقات ملی مهارت استان های کشور از امروز بیست و هفتم بهمن ماه آغاز و تا فردا بیست و هشتم بهمن ماه ادامه دارد.


دکتر کوشکی در ابتدای این نشست ضمن عرض خیر مقدم به رقابت کنندگان و کارشناسان همراه از سراسر کشور گفت: لازم است تا در شرایط کنونی کشور، گفتمان مهارت آموزی جایگزین بحث مدرک گرایی در جامعه شود.


وی حمایت از بخش خصوصی را یکی از استراتژی های مهم اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس برشمرد و گفت: برگزاری این دوره از مسابقات کشوری با حمایت و همکاری گسترده آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد طلا فنون و گوارسه شیراز و همچنین مجموعه آموزشی طلافنون ایران، اتحادیه صنف فروشندگان طلا و جواهر شیراز، اتحادیه تعاونی های صنایع دستی استان، دانشگاه هنر شیراز، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان و استانداری فارس صورت می گیرد.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس یادآور شد: بی شک مهارت آموزی یکی از راهکارهای بسیار مؤثر در کاهش نرخ بیکاری در جامعه است  و افراد با فراگیری دوره های کوتاه مدت آموزش فنی و حرفه ای می توانند به سرعت جذب بازار کار شوند.


در ادامه محمد حسین مستغنی، رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر سازی شیراز گفت: آموزش دانش های امروزمان در حوزه طلاسازی به جوانان باعث می شود تا در آینده از ما به نیکی یاد کنند.


وی گفت: افراد پس از کسب مهارت های طلاسازی می توانند به کارآفرینانی موفق تبدیل شوند.


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 79102
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب