شعار سال
سه شنبه 09 مرداد 1403
  • 1402/02/12 - 12:08
  • - تعداد بازدید: 319
  • - تعداد بازدیدکننده: 315
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پایه و اساس انقلاب صنعتی چهارم، سرمایه انسانی است

پایه و اساس انقلاب صنعتی چهارم، سرمایه انسانی است
 در راستای تبین برنامه های محوری سازمان وهم افزایی وتعامل بین دستگاهی،  مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم به همراه تعدادی از مسئولین اداره کل با حسن نادری (رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم) ملاقات نمود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم؛ مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای با اشاره به شعار سال و نقش بسزای بکارگیری نیروی ماهر درمهار تورم ورشدتولید افزود: با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری  که می فرمایند کشور به موازات نیاز به علم، به پنجه های کارآمد هم نیاز دارد، سازمان آموزش فنی و حرفه ای ماموریت حساس و مهمی بر عهده دارد.
عرب ادامه داد: در گام اول انقلاب با توجه به شرایط کشور نهضت سوادآموزی بعنوان یک برنامه مهم در کشور مطرح گردید و درحال حاضر با توجه به سیاستهای دولت کریمه در گام دوم انقلاب نهضت مهارت آموزی بعنوان راه برون رفت ازمشکلات اقتصادی وبیکاری و ایجاد اشتغال مطرح گردیده است.
ایشان در ادامه با اشاره به اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور عرضه محوری در مهارتها را کنار گذاشته افزود: پایه و اساس انقلاب صنعتی چهارم نو آموزی و به آموزی نیروی انسانی استوار  است ودرحال حاضر آموزش فنی و حرفه ای کشور سفارش محوری و توجه به نیاز بازار کار را اولویت برنامه های آموزشی خود قرارداده است.
عرب با اشاره به نیازهای استان در حوزه آموزشهای مهارتی بر ضرورت عنایت ویژه مسئولین استان در تخصیص اعتبارات استانی و میزان مصوبات لازم در دور دوم سفر استانی ریاست محترم جمهور جهت توسعه آموزش های مهارتی تاکید نمود.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 99365
کلمات کلیدی
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب