شعار سال
پنجشنبه 11 مرداد 1403
  • 1401/10/12 - 10:57
  • - تعداد بازدید: 132
  • - تعداد بازدیدکننده: 130
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل با مدیرکل فنی و حرفه ای استان دیدار و گفتگو کرد

نماز پل اتصال به معبود و همواره گنجی بی‌پایان برای تعالی و پیشرفت بشر

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل،  مدیر ستاد اقامه نماز با مدیرکل فنی و حرفه ای استان اردبیل دیدار و گفتگو کرد.

رحیم یونسی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل در این دیدار گفت: نماز پل اتصال به معبود و همواره گنجی بی‌پایان برای تعالی و پیشرفت بشر بوده و توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز میتواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار مؤثر باشد.

الله شکر عبدی مدیر ستاد اقامه نماز استان ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای اردبیل در راستای توسعه فرهنگ اقامه نماز و انجام برنامه های مصوب ابلاغی خواستار همکاری بیشتر در این زمینه و انجام فعالیتهای فرهنگی مرتبط با نماز شد.

مدیر ستاد اقامه نماز در این دیدار به اهمیت موضوع نماز پرداخت و آن را مهمترین اولویت در برنامه‌های فرهنگی دانست.

عبدی اجرای برنامه های ابلاغی ستاد اقامه نماز و استفاده از ظرفیتهای موجود برای اجرای کامل و درست این برنامه ها را مورد تأکید قرار داد و افزود: همه ما مسئولیت مهمی در راستای برنامه ریزی برای توسعه و ترویج فرهنگ نماز داریم.

ایشان الگو بودن در زمینه نماز و حسن رفتار را از خصوصیات بارز دست اندکاران اقامه نماز بویژه در مراکز اداری عنوان نمود.

وی در پایان استفاده از شیوه های دعوت به نماز و تشویق و ترغیب همکاران را در زمینه توسعه فرهنگ اقامه نماز ضروری دانست و بر تشکیل جلسات شورای اقامه نماز ادارات تأکید کرد.

گفتنی است در این دیدار به خاطر کسب مقام برتر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل در سامانه سجاده از مدیر کل و مسئول ستاد اقامه نماز اداره کل با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 94693
کلمات کلیدی
صوفیا سهرابی
خبرنگار

صوفیا سهرابی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب