شعار سال
دوشنبه 08 مرداد 1403
  • 1402/09/08 - 12:02
  • - تعداد بازدید: 309
  • - تعداد بازدیدکننده: 301
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
تقویت دیپلماسی مهارت زبانی گویا برای ترویج مهارت

نقشه راه و رویکردها برای ورود مقتدرانه به حوزه مهارت آموزی با سایر کشورهای جویای مهارت ترسیم و عملیاتی می شود

شورای دیپلماسی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با هدف تقویت و تحکیم امور بین الملل و برقراری ارتباط موثر در زمینه مهارت آموزی با کشورها به ریاست « فتاحی»، مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و اموربین الملل سازمان و اعضا شورا امروز تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در این شورا بر ضرورت تهیه نقشه رهای مدون و با بررسی کامل جوانب برای تحکیم و تقویت دیپماسی مهارت، تقویت حوزه مهارت آموزی از طرق مختلف مانند اعزام و تبادل  مربی و هنرجو علاوه بر تولید ثروت برای کشور زبانی گویا برای معرفی ظرفیت های کشورمان ایران به سایر کشورها تأکید شد.

همچنین مقرر شد ضمن پیگیری مصوبات نخستین شورا، درصد تحقق آنها و استماع نظرات در نشست آتی شورا، پیش نویس اولیه دستورالعمل و برنامه های بین المللی مهارت آموزی با توجه به دو مقوله مطالعات و پژوهش های صورت گرفته و اقدامات انجام شده و تحقق یافته بین المللی مهارتی ارائه تا پس از نهایی نمودن آن با نظر اعضا تصویب و به مراجع بالاتر ابلاغ شود.

برقراری و از سرگیری اقدامات بین المللی مهارتی با کشورها در قالب میز مهارتی و تعیین کارشناس رابط برای پیگیری امور آن کشور، بررسی تعرفه ارائه خدمات مهارتی بر حسب شاخص نفر/روز و تعیین ابلاغ و شرح وظایف اعضا شورا از دیگر موارد طرح شده بود.

از دیگر موضوعات مورد تأکید شورا جمع آوری و طبقه بندی سوابق همکاری های مهارتی بین المللی  سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سنوات گذشته بود.

  • گروه خبری : اخبار تصویری(اسلایدر)
  • کد خبر : 108305
کلمات کلیدی
سایر پیوندها
تنظیمات قالب