شعار سال
سه شنبه 09 مرداد 1403
  • 1402/04/06 - 12:17
  • - تعداد بازدید: 200
  • - تعداد بازدیدکننده: 197
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان با رئیس کل دادگستری استان

محمد بذرافشان (مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان) از عنایت و همراهی رئیس کل دادگستری و مجموعه دادگستری استان با آموزش فنی و حرفه ای تشکر و قدردانی نمودند.

نشست مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان با رئیس کل دادگستری استان                                               
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان؛ محمد بذرافشان (مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان) از عنایت و همراهی رئیس کل دادگستری و مجموعه دادگستری استان با آموزش فنی و حرفه ای تشکر و قدردانی نمودند. ایشان با اشاره به مشکلات کمبود نیروی انسانی اداره کل خواستار مساعدت دادگستری در معرفی نیروهای جایگزین حبس جهت انجام خدمات نظافتی و باغبانی در اداره کل و مراکز آموزش فنی و حرفه ای شدند.  درادامه این نشست محمد بذرافشان مشکلات برخی پرونده های مرتبط با اداره کل در محاکم دادگستری استان را مطرح و حمایت بیشتر قضات محترم و شعب دادگستری در تسریع رسیدگی به این پرونده ها را خواستار شدند. 
 
مجتبی  قهرمانی  رئیس کل دادگستری استان با اشاره به نقش آموزش فنی و حرفه ای در ایجاد زمینه اشتغال جوانان بومی استان اظهار داشتند هر چه آموزش های فنی و حرفه ای و اشتغال توسعه یابد این امر در راستای کمک به اهداف و برنامه های دادگستری قرار می گیرد . ایشان با اشاره به آمار زندانیان استان بر توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در زندانهای استان تاکید کرده و اظهار داشتند علاوه بر زندانیان افرادی که اشتغال خارج از زندان هم دارند مخاطب آموزش های فنی و حرفه ای هستند.  قهرمانی در ادامه تاکید کردند اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و همه دستگاههای دولتی باید در دفاع موثر و به موقع از حقوق دولت نهایت تلاش خود را صورت داده و در این مسیر مشکلات را به دادگستری منعکس نمایند. 
  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 101648
کلمات کلیدی
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب