شعار سال
سه شنبه 09 مرداد 1403
  • 1402/03/02 - 12:50
  • - تعداد بازدید: 212
  • - تعداد بازدیدکننده: 211
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست صمیمی" علی حسین شهریور" معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با مربیان، کارکنان و تلاشگران عرصه مهارت آموزی استان آذربایجان‌شرقی

در این دیدار که با حضور جمعی از کارکنان، مربیان و تلاشگران عرصه مهارت آموزش استان صورت گرفت در خصوص معیشت کارکنان، مشکلات حوزه های مختلف آموزش، سنجش و ... بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

نشست صمیمی" علی حسین شهریور" معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با مربیان، کارکنان و تلاشگران عرصه مهارت آموزی استان آذربایجان‌شرقی
در این دیدار که با حضور جمعی از کارکنان، مربیان و تلاشگران عرصه مهارت  آموزش استان صورت گرفت در خصوص معیشت کارکنان، مشکلات حوزه های مختلف آموزش، سنجش و ... بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، نشست صمیمی" علی حسین شهریور" معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با مربیان، کارکنان و تلاشگران عرصه مهارت آموزی استان آذربایجان‌شرقی در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار گردید.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در این نشست در خصوص وظایف سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، تدوین استانداردهای آموزش مهارت های حرف و مشاغل، تدوین استاندارد های آموزش شایستگی، آموزش های ارائه شده در مراکز دولتی و غیردولتی، آموزش در محیط کار واقعی، نحوه صدور مجوز آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد، توسعه مراکز جوار و بین کارگاهی و سنجش مهارت مطالبی عنوان نمود.
وی همچنین از رشد 43 درصدی سنجش مهارت نسبت به سال 99 در سازمان خبر داد.
علی حسین شهریور با اشاره به اقدامات تحولی در دولت سیزدهم
با رویکرد توسعه مهارت آموزی با استفاه از ظرفیت بخش غیردولتی افزود: از حمله این اقدامات می توان به کاهش زمان صدور مجوز آموزشگاه آزاد  از 8 ماه به یک روز،
کاهش زمان صدور مجوز مراکز جوار کارگاهی از 3 ماه به یک روز، سطح بندی مربیان دولتی و غیر دولتی و صدور 6300 IDکارت برای آنان ( مقدمات رتبه بندی مربیان)،
 تدوین طرح‌های مشخص برای هر یک از گروه‌های 19 گانه متناسب با ظرفیت‌ها و تعهدات تکلیفی با مشارکت متولیان، تنوع و تکثر در ارائه خدمات آموزشی با زیرساخت متنوع در محیط کار واقعی اشاره کرد.
شایان ذکر است در این جلسه بر لزوم ارائه راهکارهای مطالبه گری صحیح جهت حصول نتیجه بهتر و اجرایی شدن آنها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 100303
کلمات کلیدی
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب