شعار سال
سه شنبه 09 مرداد 1403
  • 1402/03/16 - 10:31
  • - تعداد بازدید: 269
  • - تعداد بازدیدکننده: 267
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان:

برگ زرین بر افتخارات سازمان/کسب مدال های رنگی رشته های نجاری و اتصالات چوبی توسط نخبگان بیستمین مسابقات ملی مهارت به میزبانی استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، آرش اخوان طبسی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان در تکمیل این خبر گفت: مراسم پایانی بیستمین مسابقات ملی مهارت با حضور علی رحمتی  نماینده دفتر مسابقات ملی مهارت  سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، معاونین، رؤسای ادارات ستادی، واحدها، مراکز جوار، سرپرستان استان ها، کارشناسان، رقابت کنندگان و مدال آوران در تاریخ هفتم خرداد ماه 1402 در محل سالن شهید بهشتی اصفهان برگزار گردید.

وی بیان داشت: بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته های نجاری و اتصالات چوبی از تاریخ 4 لغایت 6 خرداد 1402 در کارگاه درودگری مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید رجایی اصفهان به میزبانی این استان برگزار گردید.

اخوان طبسی افزود: در این دوره از مسابقات 17 رقابت کننده از استان های اصفهان، البرز، بوشهر، گیلان، مازندران، یزد، خراسان رضوی، خراسان شمالی و سمنان به رقابت پرداختند و پس از رقابت تنگاتنگ طی سه روز متوالی، موفق به کسب مقام گردیدند.

اخوان طبسی افزود: این مسابقات با هدف شناسایی استعدادهای برتر مهارتی در سطح کشور از بین استان های مختلف در فضای عادلانه برگزار و برگزیدگان این دوره از مسابقات به همراه بیست و یکمین دوره به اردوهای جهانی جهت اعزام به مسابقات 2024 لیون فرانسه اعزام خواهند شد.

وی بیان داشت: سعی داریم رشته های مسابقات ملی مهارت و همچنین مسابقات آزاد مهارتی را به سمت صنایع و صنوف و اتحادیه ها پیش ببریم تا خبرگان و استعدادهای برتر مورد حمایت صنایع و صنوف قرار گیرند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان ضمن تبریک به رقابت کنندگان بیستمین مسابقات ملی مهارت، رتبه های برتر را به شرح زیر اعلام نمود:

 

رشته نجاری:

کسب مدال طلا توسط علیرضا خانعلی مبارکه  از استان اصفهان

کسب مدال نقره توسط رضا صحراگرد  از استان خراسان رضوی

کسب مدال برنز توسط محمد یزدانی از استان مازندران

کسب مدالیون برتری توسط علیرضا زارعی از استان بوشهر و آرش معصومی از استان البرز

رشته اتصالات چوبی:

کسب مدال طلا توسط رضا هاشمیان از استان اصفهان

کسب مدال نقره توسط ماهان نوراللهی از استان گیلان

کسب مدال برنز توسط رضا پرفروغ از استان مازندران

کسب مدالیون برتر توسط امیر حسین زهره وند از دانشگاه آزاد

 اخوان طبسی بیان داشت: نظر به جایگاه مهارت آموزی در برنامه های توسعه اشتغال و نقش موثر در کاهش نرخ بیکاری و باهدف بالا بردن سطح مهارت در جامعه همه ساله مسابقات ملی مهارت در سه سطح شهرستان ، استان و کشور برگزار می گردد و برترینهای ملی دو سالانه در مسابقات جهانی با حضور قریب 77 کشور به رقابت می پردازند.

 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 100795
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب