شعار سال
پنجشنبه 11 مرداد 1403
  • 1401/10/26 - 15:16
  • - تعداد بازدید: 294
  • - تعداد بازدیدکننده: 290
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر: نقش آموزش های فنی و حرفه ای برای اشتغال بانوان سازنده است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر: نقش آموزش های فنی و حرفه ای برای اشتغال بانوان سازنده است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: مهارت‌ها باید به گونه ای باشد که خروجی آن منجر به شغل و درآمدزایی شود و در این ارتباط، تعاونی زنان روستایی در اولویت آموزش‌ها قرار خواهد گرفت.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر:
نقش آموزش های فنی و حرفه ای برای اشتغال بانوان سازنده است
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر(رقیه زنگنه نژاد) گفت: مهارت‌ها باید به گونه ای باشد که خروجی آن منجر به شغل و درآمدزایی شود و در این ارتباط، تعاونی زنان روستایی در اولویت آموزش‌ها قرار خواهد گرفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، رقیه زنگنه نژاد در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری با آموزش فنی و حرذفه ای استان بوشهر، زیرساخت‌های مهارت آموزی برای بانوان را در استان بوشهر بسیار مفید دانست و اضافه کرد: دراین تفاهم‌نامه همکاری تمامی ظرفیت های مهارت آموزی جهت ایجاد زیرساخت های اشتغال بانوان تدوین شده و جامعه هدف آن همه گروه‌های بانوان شاغل، دانشجو، کارآموز و خانه دار است.
وی با اشاره به اینکه فعالیت های بانوان جامعه در راستای توانمندی اقتصادی و کارآفرینی بایستی مورد حمایت قرار گیرد، تصریح کرد: با ارائه آموزش‌های کاربردی زمینه برای حضور زنان در بازار کار و کمک به اقتصاد خانواده‌ها بیش از پیش فراهم می‌شود.
زنگنه نژاد جامعه هدف این تفاهم نامه را بیشتر توانمندسازی بانوان روستایی دانست و اظهارداشت: براساس این تفاهم‌نامه، بسترهای اشتغال مولد بانوان با همکاری تعاونی زنان روستایی در روستا های استان بوشهر در رشته‌های مختلف فراهم می شود.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر بر فعالیت‌های اقتصادی زنان را میزان توانمندی‌های آنها دانست و تصریح کرد: هر چه میزان دانش و مهارت‌های زنان افزایش یابد، امکان دستیابی آنها به مشاغل و مشارکت آنان در بخش‌های مختلف اقتصادی نیز افزایش می‌یابد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 95098
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب