شعار سال
چهارشنبه 10 مرداد 1403
  • 1401/12/07 - 15:45
  • - تعداد بازدید: 230
  • - تعداد بازدیدکننده: 228
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در افتتاح مرکز کارآموزی بین کارگاهی معدن زغال سنگ تخت مینودشت: استانداردهای آموزشی را متناسب با نیاز مراکز کارآموزی بین کارگاهی تدوین می کنیم

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با اشاره به اینکه مراکز کارآموزی بین کارگاهی استان در راستای توسعه آموزش های مهارتی و با هدف کسب تجربه در محیط کسب و کار واقعی افتتاح می شود، بیان داشت: ایجاد مراکز آموزش بین کارگاهی در واحدهای تولیدی و صنعتی با برگزاری دوره های مهارتی و علمی کوتاه مدت برای افراد جدیدالاستخدام در بنگاه های اقتصادی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در افتتاح مرکز کارآموزی بین کارگاهی معدن زغال سنگ تخت مینودشت:
استانداردهای آموزشی را متناسب با نیاز مراکز کارآموزی بین کارگاهی تدوین می کنیم

با حضور حمزه کرایلو (مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان) در هشتمین روز از دهه مبارک فجر مرکز کارآموزی بین کارگاهی معدن زغال سنگ تخت شهرستان مینودشت افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان،حمزه کرایلو، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با اشاره به اینکه مراکز کارآموزی بین کارگاهی استان در راستای توسعه آموزش های مهارتی و با هدف کسب تجربه در محیط کسب و کار واقعی افتتاح می شود، بیان داشت: ایجاد مراکز آموزش بین کارگاهی در واحدهای تولیدی و صنعتی با برگزاری دوره های مهارتی و علمی کوتاه مدت برای افراد جدیدالاستخدام در بنگاه های اقتصادی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: ما امروز در مورد هوش مصنوعی و اینترنت اشیا صحبت میکنیم و آموزش های مهارتی را به سمت فناوری های نوین سوق می دهیم.

کرایلو همچنین بیان کرد: مراکز کارآموزی بین کارگاهی به نوعی مرکز آموزش فنی و حرفه ای است و این ساختار در بنگاه های اقتصادی برای ارتقا توانمندی های شاغلین و نیز بالا بردن بهره وری مجموعه است و ما دنبال این فضا هستیم که متناسب با هر مرکز کارآموزی بین کارگاهی استانداردهای مورد نیاز را تدوین کنیم.

وی در ادامه تسریح کرد:سهم ما از مشاغل زیست بوم اشتغال محدود است و می طلبد تجهیزات و نیازهای سخت افزاری در مراکز آموزش فنی و حرفه ای با رویکرد زیست بوم اشتغال استان ایجاد شود که در این راستا استاندارد های شغلی متنوعی در ساختار سازمان آموزش فنی و حرفه ای تعریف شده است.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 96649
رفعت  خطیب
خبرنگار

رفعت خطیب

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب